واکنش قلعه نویی به گروه ایران در جام ملت های آسیا



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - گل‌محمدی با بازیکنان جوانش تیم خوبی درست کرده است
قلعه‌نویی: گروه ایران در جام ملت‌ها سخت است/ نفت و استقلال در کورس قهرمانی هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال قرعه ایران در جام ملت‌های آسیا را سخت ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت اظهار داشت: در ابتدا نوروز آریایی را خدمت ملت بزرگ ایران تبریک گفته و امیدوارم سال جدید سالی خوب برای اهالی ورزش و فوتبال ایران باشد.

وی افزود: امیدوارم درگذشت مرزبان ایرانی صحت نداشته باشد زیرا از رشادت‌های فرزندان بزرگ ایران است که ما امنیت داریم و عده‌ای جوان برای دفاع از ناموس ما جان خود را کف دست گذاشته و اینگونه به ما امید می‌دهند همچنین امیدوارم دیگر مرزبانان ایرانی نیز هر چه سریعتر آزاد شوند.

وی در خصوص بازی فردا گفت: بازی سختی در پیش داریم چون استقلال و نفت به همراه دیگر تیم‌های بالا نشین شانس قهرمانی دارند ما بعد از بازی با الجزیره بیشتر روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم و امیدوار هستیم بیگ‌زاده، حیدری و جمشیدیان در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشند البته تیموریان و اکبرپور را قطعا در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی استقلال تاکید کرد نفت بسیار جوانی است که از یک مربی جوان و خوب استفاده می‌کند امیدوارم ما بتوانیم از این تیم‌ها الگوبرداری کنیم چون این باشگاه‌ها در ایران الگو مدار هستند.گل‌محمدی با یک عده جوان تیم خوبی درست کرده و ما هم خوشحال هستیم که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این موضوع به کیفیت فوتبال دو تیم اضافه خواهد کرد.

قلعه‌نویی در خصوص قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و حضور ایران در گروه امارات، قطر و بحرین گفت: البته مسئولان تیم ملی باید در این خصوص صحبت کنند ولی به اعتقاد من قرعه ایران سخت است. باید گروه‌های دیگر را هم دید ولی طبیعتا تیم ملی ما که به جام جهانی رفته انشاالله بعد از پایان این مسابقات جام ملت‌ها را هم با قدرت آغاز خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------