واکنش باشگاه پرسپوليس به انتشار ريز مبالغ قراردادهاي باشگاه



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپوليس

 

اخبار ورزشی - واکنش باشگاه پرسپوليس به انتشار ريز مبالغ قراردادهاي باشگاه: اين ليست محرمانه بوده است

قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: مبالغ ليست را نديدم که آن را تأئيد يا تکذيب کنم و ديگر بيشتر از اين چيزي نمي‌دانم اما فقط مي‌دانم که اين ليست کاملاً محرمانه بوده است.

بهروز منتقمي در خصوص ليست مالي منتشر شده باشگاه پرسپوليس که در آن رقم قرارداد و دريافتي کادر فني و بازيکنان اين تيم اعلام شده گفت: اين ليست دست آقاي ايمان‌زاده بود که او کارهاي مالي فدراسيون فوتبال را انجام مي‌دهد و کارمند وزارت ورزش است و به همين دليل براي ذيحسابي باشگاه پرسپوليس هم او آمد.

 

يک نسخه، محرمانه براي اميررضا خادم ارسال شد، يک نسخه براي دفتر وزير ورزش و جوانان فرستاديم. يک نسخه ديگر را براي علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ارسال کرديم و يک نسخه ديگر را براي سازمان ليگ و يک نسخه هم پيش ايمان‌زاده بود و يک نسخه ديگر دست عاشوري مسئول مالي باشگاه پرسپوليس.

وي ادامه داد: حتي براي اينکه اين نسخه به بيرون درز پيدا نکند دبيرخانه و روابط عمومي باشگاه پرسپوليس هم از آن بي‌اطلاع بودند و حتي اجازه نداديم که دبيرخانه اين ليست را تايپ کند چرا که فکر مي‌کرديم اين ليست به بيرون درز پيدا مي‌کند اما بايد بگويم که ليستي درست است که شماره حساب‌ها در کنار آن نوشته شده چون ما يک بار اين ليست را فرستاديم و گفتند که بايد با قراردادهاي سازمان ليگ تطبيق داده شود و به همين دليل آن را برگشت زدند و ما دوباره آن را برايشان فرستاديم و کل اين ليست محرمانه بود و فقط براي اينکه مسئولان از آن مطلع شوند براي آنها فرستاديم و حتي خود من و آقاي قدوسي مسئول روابط عمومي باشگاه از وجود اين ليست بي‌اطلاع بوديم و فقط ليست را به افرادي داديم که نام بردم و نمي‌دانم چه کسي اين ليست را ارائه کرده و فقط مي‌گويم ليستي که با شماره حساب همراه است ليست اصلي است.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که آيا مبالغ ليست منتشرشده واقعي است يا نه، افزود: من مبالغ ليست را نديدم که آن را تأئيد يا تکذيب کنم و ديگر بيشتر از اين چيزي نمي‌دانم اما فقط مي‌دانم که اين ليست کاملاً محرمانه بوده است.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------