شکایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از عاملین و منتشرکنندگان لیست دریافتی مالی خلاف واقع



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - شکایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از عاملین و منتشرکنندگان لیست دریافتی مالی خلاف واقع

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از عاملین و آمرین لیست دریافتی‌ بازیکنان به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردند.

لیست منتشره‌ در خصوص دریافتی‌های بازیکنان پرسپولیس در این چند روز سر و صدای زیادی بپا کرده است.

بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که مبالغ منتشر شده در لیستی که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده کذب است حتی علی دایی حتی دو لیست دیگر در تمرینات این تیم رو کرد که مبالغ دریافتی‌ها با لیست منتشر شده فرق داشت.

در همین راستا با جمع‌بندی‌های انجام شده بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس امروز از عاملین و آمرین انتشار دهنده این لیست به دلیل نشر اکاذیب، افترا، تهمت، توهین و متشنج‌ کردن اذهان عمومی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردند.

بازیکنان و کادر فنی در شکایت خود خواستند تا عاملین منتشرکننده نشر اکاذیب در خصوص بازیکنان و کادر فنی را شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود.

گفتنی است همه بازیکنان و کادر فنی این شکایت‌نامه را امضا کرده و به دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شد.

قرمزپوشان معتقدند با این کار کسانی که این لیست را در اختیار رسانه‌ها و کسانی که آن را منتشر کردند باید جوابگوی تشویش اذهان عمومی باشند آنها معتقدند مبلغ دریافتی‌شان در این لیست دروغ است.

حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس ضمن تایید خبر فوق اظهار داشت: بازیکنان ما می خواهند از حق خود دفاع کنند و ثابت کنند لیست منتشر شده واقعیت ندارد و معتقدند که به آنها تهمت زده شده است. کسی قصد بی احترامی به کسی نداریم ولی می خواهیم حق به حقدار برسد.

به گزارش فارس، بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس درحالی امروز تصمیم گرفتند بابت لیست منتشر شده از عاملین و آمرین آن شکایت کنند که هنوز وزارت ورزش و جوانان و همچنین باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی واکنشی نشان نداده و هیچ مسئولی در حال حاضر برای شفاف سازی لیست منتشر شده واکنش نشان نمی دهد و این لیست تایید و یا تکذیب رسمی نشده است.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------