بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا کیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

 

اخبار ورزشی - ادامه رای گیری برای انتخاب برترین قاره زرد
علی دایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا شد؟

باور اینکه علی دایی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا به شمار می رود کمی مشکل است اما این اتفاقی است که با نظر کاربران سراسر جهان در حال افتادن است!

نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا همچنان ادامه دارد. 15 بازیکن در این لیست قرار گرفته اند از جمله سه بازیکن ایرانی به نام های علی دایی، مهدی مهدوی کیا و خداداد عزیزی. البته که به لیست منتخبی که گردانندگان سایت برای انتخاب برترین تاریخ آسیا ارائه داده اند ایراداتی وارد است، ایراداتی مثل غیبت بازیکنانی چون کریم باقری و علی کریمی.

با تمام این ایرادات یکه تازی بی رقیب علی دایی در این لیست بسیار جالب توجه است. در حالی که رای گیری مزبور همچنان ادامه دارد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و آقای گل جهان با 86 درصد یکه تاز است. خیلی جالب است بدانید که در این لیست کاگاوا ستاره ژاپنی منچستریونایتد یا پارک جی سونگ کره ای که برای منچستر یک ستاره به تمام معنا بود حتی به اندازه یک دهم علی دایی رای ندارند. هیده توشی ناکاتی ژاپنی هم که سه بار مرد سال فوتبال آسیا شد نیز 80 درصد رای کمتر از علی دایی دارد.

گویا در این نظرسنجی گلزنی های یک بازیکن برای احراز عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا بیشتر مد نظر بوده است. به هر حال یکه تازی علی دایی در این نظر سنجی خوشحال کننده است. بد نیست بدانید خداداد عزیزی و مهدی مهدوی کیا در این نظر سنجی کمتر از 3 درصد رای دارند. برای رای دادن به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آسیا می توانید به این سایت بروید:

 این هم از آخرین نتیجه نظرسنجی:

 

اخبار,اخبار ورزشی,بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

 اخبار ورزشی - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------