عکس | اولین واکنش حامدی‌فر پس از خبر تلخ



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
هافبک استقلال نسبت به اتفاق تلخ که برای ستاره فرانسوی تیمش رقم زده، واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، دو روز قبل در جریان تمرین استقلال برخوردی بین امید حامدی‌فر با کوین یامگا اتفاق افتاد که منجر به آسیب دیدگی جدی ستاره فرانسوی از ناحیه چشم شد و کاری کرد تا او تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

حامدی‌فر 48 ساعت قبل پس از اینکه بخاطر ضربه او در تمرین، یامگا دچار آسیب دیدگی شده، تصویری از بازیکن خارجی استقلال منتشر کرد و ابراز تاسف و ناراحتی از این اتفاق داشت، اما حالا که خبر تلخ مبنی بر کم شدن بینایی کوین و احتمال آسیب جدی‌تر برای او مطرح شده، واکنش جدیدی داشته است.

 

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

از بین رفتن بینایی کوین یامگا و وضعیت عجیبی که چشم چپ او پیدا کرده، واکنش فوری جواد نکونام را نیز به همراه داشته و منجر به قرار گرفتن امید حامدی‌فر در لیست مازاد شده، اما هافبک آبی پوشان بدون توجه به این حرکت از سوی سرمربی آبی‌ها، فقط برای سلامتی کوین آرزوی سلامتی دارد.

 

حامدی‌فر در اولین واکنش خود پس از قرار گرفتن در لیست مازاد استقلال و همچنین اعلام خبر قطعی پزشکان برای وضعیت کوین یامگا، با انتشار تصویری از خود در کنار ستاره فرانسوی آبی‌ها روی تخت بیمارستان نوشته است: «تیم فوتبال مثل خانواده میمونه. آدم وقتی می‌بینه یکی از اعضای خانواده‌اش روی تخت بیمارستانه، قلبش درد میگیره. تو این خانواده و تیم هیچکس غمگین‌تر از من نیست؛ طوری که نه می‌تونم تمرین کنم و نه می‌تونم درست بخوابم. واقعا شرمنده هستم و مهم‌ترین چیز برام تو زندگی در حال حاضر سلامتی کوین برادرم هستش.»

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------