چاقو دسته خودش را برید / ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
تاریخ در بای آره‌نا نوشته شد و بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو با پیروزی مقابل وردربرمن در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ فاتح بوندسلیگا شد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با ۲ بازی پیگیری شد که در بازی نخست فرایبورگ رتبه هشتمی در خانه دارمشتات قعر جدولی به برتری یک بر صفر رسید.

 

اما همه نگاه‌ها در جهان فوتبال امروز به بای آره‌نا دوخته شده بود. جایی که لورکوزن شکست ناپذیر آلونسو برای یک قهرمانی زودرس به پیروزی برابر وردربرمن احتیاج داشت. لورکوزن که با حمایت پرشور تماشاگران خودی راهی ورزشگاه شده بود بازی را هجومی و طوفانی آغاز کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر صفر و با گل‌های ژاکا، بونیفیس و هت تریک ویرتس وردربرمن را تحقیر کند و فاتح بوندسلیگا شود.

 

لورکوزن به این ترتیب با ۲۵ پیروزی و ۴ تساوی و کسب ۷۹ امتیاز و ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ و اشتوگارت قهرمان زودرس بوندسلیگا لقب گرفت و حالا برای کسب  قهرمانی بدون شکست لازم است فقط ۵ بازی دیگر را بدون باخت بماند.

 

بالاخره نوار قهرمانی‌های متوالی و تکراری باواریایی‌ها توسط ژابی آلونسو که روزگاری بازیکن بایرن مونیخ بود شکسته شد و او در نخستین فصل سرمربیگری خود یک شاهکار تاریخی خلق کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------