باخت آرسنال در مهمترین زمان فصل! | نیمه تمام ماندن دیدار رم و اودینزه



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
آرسنال هم مثل لیورپول در خانه‌اش مغلوب استون‌ویلا شد تا در فاصله یک هفته کورس قهرمانی جزیره زیر و رو شود و سیتیزن‌ها صدرنشین شوند.

به گزارش ایسنا، آرسنال در هفته سی‌وسوم لیگ جزیره در امارات میزبان استون ویلا بود و نتوانست صدرنشینی خود را حفظ کند. در نیمه نخست توپچی‌ها موقعیت‌های زیادی هدر دادند و امیلیانو مارتینس در چارچوب دروازه ویلا درخشید.

 

در اواخر نیمه دوم اما شاگردان امری موفق شدند ۲ گل به ثمر برسانند و رویای قهرمانی توپچی‌ها را در امارات نابود کنند تا امری که خودش به عنوان سرمربی آرسنال موفق به قهرمانی در لیگ جزیره نشده بود حالا مانع قهرمانی تیم سابقش شود.

 

حالا به این ترتیب سیتیزن‌ها با ۷۳ امتیاز صدرنشین هستند و آرسنال و لیورپول با ۷۱ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

  

نیمه تمام ماندن دیدار رم و اودینزه

به دلیل بر زمین افتادن ناگهانی مدافع رم و درد در ناحیه قفسه سینه، دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته جاری سری آ ایتالیا اودینزه و رم برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک در جریان بود تا اینکه ایوان اندیکا مدافع ساحل عاجی رم به دلیل احساس درد در قفسه سینه که به نظر مربوط به قلب او بود قادر به بازی نبود تا این دیدار نیمه تمام شود. 

 

کادر پزشکی رم در حال معاینه و درمان این بازیکن هستند و خطر جدی او را تهدید نمی کند. 

 

لوکاکو تک گل رم را به ثمر رساند.

 

بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست

باشگاه رم طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که ایوان اندیکا به هوش آمده و وضعیت مناسبی دارد.

 

در بیانیه باشگاه رم آمده است: پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------