خط و نشان رئیس جمهور فرانسه برای رئال به خاطر امباپه!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
دعوای المپیکی امباپه با باشگاه رئال مادرید به کاخ الیزه کشیده شد.

به گزارش فارس، «امباپه باید در المپیک باشد!»، این خط و نشان امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه برای باشگاه رئال مادرید درباره لزوم حضور ستاره تیم ملی فرانسه در مسابقات المپیک پاریس است.امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست و کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه به شمار می آید.

 

امباپه زمستان گذشته جدایی اش از پاریس را قطعی کرد و با مدیران باشگاه رئال به توافق رسیده تا قراردادی 5 ساله در تابستان پیش رو امضا کند.اما در چند روز گذشته دعوای بزرگی میان امباپه با رئال برای حضور این ستاره در مسابقات المپیک پاریس شکل گرفته چون پرس مخالفت حضور امباپه در این مسابقات است.رئال می گوید که حضور امباپه در مسابقات المپیک مصادف با تور پیش از فصل رئال در آمریکا است و غیبت ستاره فرانسوی باعث می‌شود باشگاه چندین میلیون دلار از سوی اسپانسرها ضرر کند.

 

نشریه RMC فرانسه می‌نویسد که مکرون به «کیلیان امباپه و سایر بازیکنان ملی پوش گفته باید در مسابقات المپیک حضور پیدا کنند» و از طریق واسطه هایش این پیام مهم را به باشگاه رئال مادرید را نیز ابلاغ کرده است.

 

 

رسانه فرانسوی گزارش می‌دهد که رئیس جمهور فرانسه به فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال شرط می گذارد که «برای امضای قرارداد با امباپه باید مجوز حضور این بازیکن در المپیک را صادر کنند».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------