آخرین اخبار ورزشی

باشگاه پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید | ویرا منتظر افزایش سه برابری

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است. به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس پس…

ژاوی: شرم‌آور است/ مجبورم حرف بزنم | انریکه: امیدوارم دوباره شاهد چنین سناریویی نباشم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی بارسلونا بعد از شکست سنگین تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن و حذف شاگردانش از لیگ قهرمانان اروپا به انتقاد شدید از داوری پرداخت.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در دیدار برگشت برابر پاری‌سن‌ژرمن شکست سنگینی را متحمل شد. آبی‌-اناری‌ها که در خانه از تیم پاریسی پذیرایی می‌کردند با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خوردند تا با وجود پیروزی در بازی رفت وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

 

به نوشته مارکا، ژاوی هرناندس در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و اخراج آرائوخو را اغراق‌آمیز دانست. او گفت: بسیار عصبانی‌ام. تا زمانی که یازده‌نفره بودیم بسیار منظم و سازمان‌یافته بازی کردیم اما اخراج آرائوخو همه چیز را به هم ریخت. به نظرم این اخراج اغراق‌آمیز بود. بازی‌کردن با ۱۰ بازیکن آن هم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. به نظرم داور می‌توانست تصمیم دیگری بگیرد. به داور بازی گفتم که تصمیم بسیار بدی گرفت. یک تصمیم کابوس‌وار باعث شد تا بازی کاملا خراب شود.

 

سرمربی آبی‌-اناری‌ها ادامه داد: این شرم‌آور است که فصل ما به خاطر چنین تصمیم داوری تمام شود. دوست داشتیم که با یازده نفر بازی کنیم و در این صورت قطعا این نتیجه رقم نمی‌خورد. این اخراج کاملا غیر ضروری بود. دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم با این حال مجبور به حرف‌زدن هستم و نباید ساکت باشیم.

 

ژاوی در پایان گفت: بارسلونا بار دیگر تلاش خواهم کرد. ما فصل بسیار خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم. به نظرم عملکردمان در این رقابت‌ها خوب بود و بدشانسی باعث شد تا راهی دور بعد نشویم.

  

انریکه: امیدوارم دوباره شاهد چنین سناریویی نباشم

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود صعود شاگردانش به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا احساس متفاوتی به خاطر حذف تیم سابقش داشت.

 

به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ژرمن در  لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد. تیم پاریسی با آنکه در دیدار رفت در خانه برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو شکست خورده بود در دیدار برگشت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا صعودی مقتدرانه به دور نیمه‌نهایی داشته باشد.

 

به نوشته مارکا، لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در نشست خبری پایان بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و آماده هر سناریوی بودیم. بازی زیبا و پرگل بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند. بارسلونا بعد از حرکت دیدنی لامینه یامال به گل رسید و شرایط را برای ما سخت کرد. ناامید نشدیم و تلاش زیادی از خود نشان دادیم. اخراج بازیکن بارسلونا کار را برای ما راحت کرد و با ارائه یک بازی بسیار خوب توانستیم به پیروزی برسیم.

 

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن ادامه داد: معمولا درباره داوری صحبت نمی‌کنم. تلاش می‌کنم خودم را جای داور بگذارم. کمتر به داوری اعتراض می‌کنم و از بازیکنان هم می‌خواهم که بی‌توجه باشند. به این تیم افتخار می‌کنم. به عنوان سرمربی سابق بارسلونا سخت است که چنین شرایطی را تجربه کنم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین تجربه‌ای نباشم. یک گام رو به جلو داشتیم. در دور بعد به مصاف بوروسیا دورتموند می‌رویم که در مرحله گروهی با این تیم بازی کردیم و به عنوان صدرنشین صعود کرد. دورتموند بسیار خوب بازی می‌کند. آنها چه با توپ و چه بدون توپ خوب‌اند و به نظرم احتمال هر نتیجه‌ای وجود دارد.

 

انریکه در پایان درباره آینده کیلیان ام‌باپه گفت: منتظر ام‌باپه هستیم. داستان ام‌باپه مثل یک محاکمه است و من منتظرم تا او چیزی بگوید و به صورت علنی حرف بزند. باید دو طرف دلایل خود را بیان کنند.

 

قرارداد ام‌باپه با پاری‌سن‌ژرمن تا پایان فصل جاری معتبر است و این بازیکن هنوز تصمیمش را برای ماندن یا رفتن به صورت علنی اعلام نکرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------