آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

محمد بنا ممنوع التصویر شده؟



اخبار ,اخبار ورزشی ,محمد بنا

 

اخبار ورزشی - پاداش خدمت یا تقاص خیانت
محمد بنا ممنوع التصویر شده؟

این که مدیران صداوسیما چه تصمیمی درباره نحوه مدیریت رسانه شان می گیرند البته به خود آن ها مربوط است اما واقعیت این است که مردم برای تصمیم گیری درباره افراد خیلی توجهی به صداوسیما و رسانه ها ندارند.

بعد  از المپیک لندن همان عده معدودی از مردم عادی هم که او را نمی شناختند موفقیت های چشمگیر کشتی فرنگی را نشانه زحمات و تلاش هایش می دانستند. القاب متعددی برایش ساخته شد از آقای خاص گرفته تا معمار کشتی فرنگی ایران!

الفاظ و جملات مبالغه آمیز از رسانه ملی و تریبون رادیو و تلویزیون برای محمد بنا ساخته شد هرچند که سرمربی پیشین کشتی فرنگی الحق و الانصاف شایسته بسیاری از آنها بود اما همه این القاب و عناوین عاریه ای بود و انگار محمد بنا مالکیتی در قبال القاب نداشت . البته قضاوت با مردم که واقعا آقای خاص کشتی فرنگی مالک این القاب بوده یا فقط در مقطعی خاص آنها را به همراه داشته است.

حدود یک ماه پیش محمد بنا به دلایل مختلف حاضر به ادامه همکاری با تیم ملی کشتی فرنگی نشد و به ناگاه از همراهی شاگردانش در جام جهانی کشتی رنگی انصراف داد. اقدامی که حتی نزدیک ترین افراد به محمد بنا هم آن را نقد کرده و حاصل عصبانیت زودهنگام سرمربی پر افتخار تیم ملی کشتی فرنگی دانستند؛ برخی ها از این قهر تکراری محمد بنا سندی برای اثبات خیانت او ساختند و عده ای هم به شایعه سازی پرداختند.

در رسانه های های مختلف افراد بسیاری درباره علل نارضایتی بنا و تحلیل وقایع کشتی فرنگی اظهار نظر کردند و صد البته که مردم باز هم به عنوان بهترین قضات، در محکمه ای به نام قلب و ذهنشان درباره ماندگاری محمد بنا تصمیم خواهند گرفت.

 اما در همین فاصله کوتاه خبررسیده که بخش نامه ای کاملا ویژه به مدیران ارشد صدا و سیما یا به عبارت بهتر مدیران شبکه ها و گروه های ورزشی ابلاغ شده تا به هیچ عنوان نامی از محمد بنا نبرند و تحت هیچ شرایطی از این مربی پر افتخار کشتی و مسائل اخیر صحبتی انجام نشود.

یکی از افراد آگاه در این زمینه به خانواده بزرگ ورزش گفت: «دستور رسیده که هیچ شبکه تلویزیونی دیگر تصویری از محمد بنا پخش نکند و حتی تصویر محمد بنا از تیزر های تبلیغاتی ابتدای برنامه های ورزشی هم حذف شود» در همین خصوص در تیزر ابتدایی برنامه روح پهلوانی تخصصی ترین برنامه کشتی در رسانه ملی هم که تا یک ماه پیش، تصویر محمد بنا وجود داشت تغییرات اساسی اعمال شده و برنامه گذشته  سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ از شبکه ورزش در حالی به روی آنتن رفت که تصویر محمد بنا از تیزر ابتدایی آن حذف شده بود.  همچنین از برخی از تیزرهای اخبار تلویزیون هم نام تصاویر محمد بنا حذف شده و به کارشناسان و همچنین دبیران تحریریه صدا و سیما دستور داده شده تا دیگر هیچ خبری از محمد بنا از طریق رسانه ملی منتشر نشود. 

این که مدیران صداوسیما چه تصمیمی درباره نحوه مدیریت رسانه شان می گیرند البته به خود آن ها مربوط است اما واقعیت این است که مردم برای تصمیم گیری درباره افراد خیلی توجهی به صداوسیما ندارند.
اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------