شیرینی مجبورم کرد از پرسپولیس شکایت کنم



اخبار ,اخبار ورزشی ,رضاحقیقی

 

اخبار ورزشی - حقیقی؛
شیرینی مجبورم کرد از پرسپولیس شکایت کنم ؛ اگر می خواستم برای پرسپولیس ناز کنم در 3 دیدار آخر بازی نمی کردم

هافبک مشهدی پرسپولیس از اینکه گفته می‌شود او از مدت‌ها پیش دنبال جدایی از این تیم بوده، دلخور است.

رضا حقیقی در خصوص حرف و حدیث‌های پیرامونش می‌گوید: «همیشه گفته‌ام اگر بخواهم در ایران بمانم فقط در پرسپولیس بازی می‌کنم و این را به علی پروین و دایی گفته‌ام. غیر از پرسپولیس در ایران گزینه‌ای ندارم و چند پیشنهاد از اروپا و تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس دارم که در پایان فصل و بعد از سه بازی نهایی لیگ درباره آن تصمیم می‌گیرم.»

 او از انتقاداتی که علیه‌اش شده ابراز دلخوری می‌کند: «اصلاً این‌طور نبوده که بخواهم برای پرسپولیس ناز کنم. اگر می‌خواستم این کار را انجام دهم، به هیچ‌وجه به دایی و پروین نمی‌گفتم که در سه بازی آخر همراه پرسپولیس هستم.

 

در جلسه کمیته انضباطی نماینده‌ام از قول من به نماینده باشگاه گفت که اگر دایی یا پروین بگویند، در سه بازی آخر بازی نمی‌کنم، در غیر این‌صورت بازی می‌کنم، چرا که همه زحمت کشیده‌ایم و امید به قهرمانی داریم. این فصل هم تا آخر راه با پرسپولیس هستم، ضمن اینکه حق دارم درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم.»

 حقیقی اعتراف می‌کند که اصلاً دوست نداشته از پرسپولیس شکایت کند و در این مورد می‌گوید: «قبل از اینکه بحث به کمیته انضباطی کشیده شود، بیش از 10‌ بار به شیرینی گفتم که بیاید دوستانه بر سر این موضوع توافق کنیم اما قبول نکرد و من هم مجبور شدم که برای تعیین تکلیفم این کار را انجام دهم.»

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------