همسر مهاجم آرسنال قاطی کرد



اخبار ,اخبار ورزشی اولیویه ژیرو

 

اخبار ورزشی - به کشورت برمی گردی وگرنه ترکت می کنم

همسر مهاجم آرسنال قاطی کرد

تیم فوتبال آرسنال این فصل برخلاف فصول گذشته به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک شده است و این مورد را هم تا حدودی مدیون مهاجمان خود است.

تیم فوتبال آرسنال این فصل برخلاف فصول گذشته به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نزدیک شده است و این مورد را هم تا حدودی مدیون مهاجمان خود است. مهاجمانی مثل اولیویه ژیرو که هر وقت ونگر در شرایط سخت گیر افتاده به داد این مربی رسیده است. اما چند هفته ای می شود که این مهاجم فرانسوی اسیر حاشیه شده و تمرکز لازم برای بازی در تیم را ندارد. 

 

به گزارش تدبیر و به نقل از رادیو « RMC » فرانسه، این مهاجم 27 ساله زمانی که در اردوی تیم آرسنال در هتل بوده از یک مانکن 20 ساله دعوت می کند تا او را همراهی کند. رسانه ای شدن این موضوع سر و صدای زیادی به راه انداخت و حتی ونگر مجبور شده مهاجم تیمش را نیمکت نشین کند.

 

حالا ژیرو در گفت و گو با این رادیو می گوید این موضوع را فراموش کرده است:« خیلی سخت توانستم این موضوع را هضم کنم. بعضی وقت ها در زمین نیاز داشتم تا تمرکز کنم و به تیم کمک کنم ولی کار ساده ای نبود. به هر حال این موضوع روی کار من تاثیر گذاشته ولی به نظرم زیاد در زمین فوتبال تاثیرگذار نبود. به هر حال این موضوع دیگر تمام شده است ».

 

ژیرو در شرایطی از تمام شدن این موضوع حرف می زند که روزنامه دیلی میل انگلیس روز گذشته فاش کرده این کار تاثیر زیادی روی او گذاشته و این مهاجم در پایان این فصل از تیم آرسنال جدا می شود و به احتمال فراوان راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. اما روزنامه « سان » دیگر روزنامه انگلیسی، پرده از این جدایی احتمالی برداشته است؛ این روزنامه نوشته همسر ژیرو او را تهدید کرده تا از این تیم جدا شود!

 

در گزارشی که این روزنامه نوشته امده:« ژیرو در شرایطی در حال ترک آرسنال است که تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد. البته دلیل رفتن او از انگلستان فنی نیست و مسائل خانوادگی دخیل است. در واقع همسر او وقتی ماجرای آن مانکن را شنیده ژیرو را تهدید کرده اگر به فرانسه برنگردد دیگر حاضر نیست با او زندگی کند ».

اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------