رد پای اجنبی ها در چهار شکست قلعه نویی



اخبار ,اخبار ورزشی ,شکست قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - رد پای اجنبی ها در چهار شکست قلعه نویی/مردان بالکان بعلاوه عبدالله گواردیولا

در این 5 شکست رد پای مربیان خارجی دیده میشود و تنها مربی ایرانی که توانسته در این فصل از سد امیر بگذرد پپ وطنی است.

سایت گل-اجنبی ها؛ این  نام دیگر سرمربیان غیر ایرانی حاضر در فوتبال ماست در فرهنگ لغات قلعه نویی. اگر چه با تک تک انها عکس دو نفره دارد و با بعضی شان هم شام زده به سلامتی فوتبال پاک. اما کیست که نداند ژنرال همانند پروین و حتی مجید جلالی که پرچم دار علمگرایست چشم دیدن این  میهمانان را ندارد.

 

همین چند جمله نوشته ما می شود اجنبی پرستی. اما یک نکته جالب در مورد 5 شکست این فصل استقلال در مجموع جام حذفی و لیگ برتر وجود دارد. در این 5  شکست رد پای مربیان خارجی دیده میشود و تنها مربی ایرانی که توانسته در این فصل از سد امیر بگذرد پپ وطنی است.

زلاتکو کرانچار با سپاهان در هفته دوم در ازادی برنده شد و بازی برگشت با تساوی به پایان رسید. در هفته نهم لوکا با ذوب اهن موفق به شکست ابی ها شد. در بازی برگشت او نبود. ملوان بازی رفت را به واسطه اشتباه داوری در اصحیح دانستن گل افساید باخت همانطور که به پرسپولیس به خاطر اشتباه داوری بازی را واگذار کرده بود.

 

حتی در جام حذفی هم این امیر بود که توانست از سد ملوان بگذرد اما در بازی برگشت لیگ اسکوچیچ انتقام سختی را از قلعه نویی و شاگردانش گرفت.

با این نتایج از چهار شکست استقلال در لیگ سه شکستش مقابل مربیان خارجی بود. البته فیرات ترک تبار  تنها مربی خارجی بود که رفت و برگشت بازی را به قلعه نویی باخت تا ناکام ترین اجنبی مقابل او لقب بگیرد. عبدالله ویسی هم تنها مربی ایرانی است که توانسته تا امروز در لیگ برتر از سد استقلال بگذرد. البته او هم در بازی برگشت به قلعه نویی باخت.

در این بین لوکا بوناچیچ یک شکست دیگر را هم در جام حذفی به امیر تحمیل کرد تا در مجموع 5 باخت در چهارتایش پای سه اجنبی دخیل باشد.

استقلال و امیر یک بازی هم در روز اخر مقابل یک اجنبی دیگر به اسم تونی اولیویرا دارند که قطعا امتیاز ان بازی خانگی نقش بسزایی در تعین قهرمان دارد. باید دید اخرین اجنبی جام را از استقلال می گیرد یا نه.البته قبل از ان دو ایرانی به اسم فرکی و یحیی هم وجود دارند که شاید انها رکورد انحصاری پپ را بشکنند.

اخبار ورزشی - سایت گل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------