12 بازيکن تيم ملي واليبال کشورمان مشخص شدند



اخبار ,اخبار ورزشی ,ديدار تيم‌هاي ايران و ايتاليا

 

اخبار ورزشی - براي مصاف با ايتاليا
12 بازيکن تيم ملي واليبال کشورمان مشخص شدند

جلسه فني عمومي ديدار تيم‌هاي ايران و ايتاليا در ليگ جهاني 2014 در هتل محل اقامت 2 تيم برگزار شد.

در اين جلسه مشتاق محمد نماينده فدراسيون بين المللي واليبال و ناظر برگزاري مسابقه ايران و ايتاليا شرايط برگزاري بازي را براي هر 2 تيم تشريح کرد و قرار شد ايران در مسابقه نخست با لباس سفيد و در مسابقه دوم با لباس قرمز به ميدان برود و بازيکنان ايتاليا در هر 2 مسابقه لباس آبي تيره بر تن کنند.

سيستم ويدئو چلنج يکي از قوانين فدراسيون بين المللي واليبال است که بر اساس آن در صورتي که تيم‌ها به رأي داور اعتراض داشته باشند فيلم صحنه مشکوک بازبيني مي‌شود تا تصميم صحيح گرفته شود اما تفاوت اجراي اين قانون در کشورهاي مختلف اعتراض اسلوبودان کواچ سرمربي تيم ملي کشورمان را در پي داشت.

کواچ با اشاره به اينکه اين قانون در ايتاليا، لهستان و روسيه به 3 شيوه مختلف اجرا مي‌شود اعتقاد داشت؛ قوانين فدراسيون بين المللي بايد در همه کشورها به صورت يکسان اجرا شود تا تيم‌ها دچار مشکل نشوند.

در ايتاليا سيستم ويدئو چلنج فقط براي مشخص شدن اوت توپ يا فرود آن به داخل زمين اجرا مي‌شود و برخورد توپ به دست مدافعين روي تور را شامل نمي‌شود. استناد ايتاليايي‌ها به مکاتبه‌اي از فدراسيون جهاني بود که به آنها مجوز استفاده از اين سيستم را داده بودند و اعلام کرده بودند که در برزيل، روسيه و لهستان سيتم دفاع روي تور اجرا خواهد شد. قانون ديگري که ايتاليايي ها قصد اجراي آن را در ليگ جهاني ندارند لزوم برگزاري نشست خبري پس از مسابقه است.

مشتاق محمد ناظر برگزاري مسابقه ايران و ايتاليا در نشست فني عمومي بر لزوم برگزاري نشست خبري تاکيد کرد اما مسئول رسانه‌اي مسابقات ليگ جهاني در ايتاليا اعلام کرد برنامه‌اي براي اين مسئله ندارند اما در صورتي که خبرنگاران زيادي براي برگزاري نشست درخواست کنند اين کار انجام خواهد شد.

همچنين اسلوبودان کواچ سرمربي تيم ملي ايران براي اين 2 مسابقه سعيد معروف، مهدي مهدوي، شهرام محمودي، امير غفور، محمد موسوي، عادل غلامي، سامان فائزي، ميلاد عبادي پور، عليرضا مباشري، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور و عبدالرضا عليزاده را برگزيده است. با تصميم بوبو، آرمين تشکري در اين 2 بازي استراحت مي‌کند. ضمن اينکه مائورو بروتو سرمربي اين تيم براي ديدار با ايران جيري کوار، سيمونه پارودي، لوکا وتوري، گابريله ماروتي، سالواتوره روسيني، داويده سايتا، ايوان زايتسف، فيليپو لانزا، سيمونه بوتي، دراگان تراويسا، متئو پيانو و امانوئل بيرارلي را برگزيده است.

ماروتي، سايتا و لانزا 3 بازيکن جديد ايتاليا در اين مسابقه هستند که جايگزين ميکله بارانويچ، جيوليو سابي و لوئيجي رانداتزو شده اند.

تيم‌هاي ملي واليبال ايران و ايتاليا از ساعت 23 امروز (جمعه) و 22:30 يک‌شنبه (به وقت تهران) در 2 شهر تريسته و ورونا به مصاف هم مي‌روند.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------