هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت



هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت

نويد مظفري کارشناس داوري و محسن فروزان گلر باشگاه تراکتورسازي ، مهمان حضوري اين برنامه بودند، سوال نظر سنجي برنامه 90 در شب گذشته به اين صورت بود که کدام يک از دو تيم استقلال و پرسپوليس برنده دربي 75 است .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برنامه تلويزيوني 90 در دومين سري جديدش با هيجان خاصي همراه بود و بيشتر اوقات اين برنامه به ارزيابي هفته پنجم اختصاص داشت .

به گزارش تابناک،در اين برنامه نويد مظفري به عنوان کار‌شناس داوري حضور داشت، جالب اين که اين کار‌شناس داوري بيشتر صحنه هاي مشکوک را تاييد کرد ! البته در بازي استقلال و ملوان اعتقاد داشت که برهاني به دليل حرکت غير ورزشي بايد اخراج مي شد .

فردوسي پور: در عيد فطر ، واحدي را ببخشيد!

عليرضا واحدي نيکبخت از طريق برنامه 90 خواست تا مورد رافت اسلامي قرار بگيرد.

عليرضا واحدي نيکبخت که براي سومين سال متوالي از حضور در ليگ برتر محروم است ، سرانجام تصميم گرفت تا با يک عذرخواهي رسمي از مسئولان نظارتي ، شايد بتواند باري ديگر فوتبالش را از سر بگيرد. نيکبخت در مصاحبه با دوربين 90 گفت:

« من از سال 88 به خاطر يک اشتباه شخصي در مسائل خانوادگي ام با محروميتي از سوي مراجع خارج از فوتبال مواجه شدم. اين اتفاق خيلي به فوتبال من ضربه زد اميدوارم که بخشيده شوم چون دوست ندارم در 30 سالگي فوتبالم تمام شود. من از خودم و دوست ناباب ضربه خوردم و تقاضا مي کنم که هر طور هست مرا ببخشند.»

بعد از حرف هاي نيکبخت، عادل فردوسي پور هم گفت:« الان عيد فطر است ، از مراجعي که اين تصميمات را گرفتند ، خواهش مي کنم که او را مورد رافت قرار بدهند.

قلعه نويي از من حمايت کرد

محسن فروزان گلر اول تيم تراکتورسازي مهمان ويژه برنامه 90 بود. او در اين حضور ، درباره شروع حضورش در ليگ برتر گفت:« من به عنوان گلر سوم به تراکتورسازي رفتم تا اينکه آقاي قلعه نويي تصميم گرفت مرا براي بازي با سايپا درون دروازه بگذارد. او مرا در زمين گذاشت و آن روز 2 گل خوردم . گل اولي هم که خوردم خيلي بد بود. او به شدت زير فشار بود اما به من اعتماد کرد و بازي بعد هم مرا درون دروازه گذاشت و ديگر من هم روي غلتک افتادم. راستش فکر مي کنم حتي اگر پدرم هم بود ، آن هفته به من بازي نمي داد اما قلعه نويي به من اعتماد کرد.

کنايه فردوسي پور به مديرعامل پرسپوليس

تنها کسي که مي توانند پرسپوليس را انتهاي جدول بلند کند کسي جز قوي ترين مرد جهان ، بهداد سليمي نيست. کنايه فردوسي پور به مديرعامل پرسپوليس عادل فردوسي پور در بخش نود درجه برنامه اشاره اي به حضور احسان حدادي و بهداد سليمي در پرسپوليس داشت. فردوسي پور با طعنه به اين اتفاق گفت:

"مدير عامل پرسپوليس زماني که ديد خريد هاي ميليارديش نتيجه ندارد و نيمکت نشين ميشوند خريد هاي جديد داشت" که در اين هنگام تصاويري از علي کريمي پخش شد. وي با اشاره به حمايت پرسپوليس از قهرمانان المپيک و حضور احسان حدادي و بهداد سليمي در اين باشگاه ادامه داد: او براي کم نياوردن در مقابل کساني که اشياء به بازکنان پرتاب مي کنند دست به دامن احسان حدادي شد و تنها کسي که مي توانند پرسپوليس را انتهاي جدول بلند کند کسي جز قوي ترين مرد جهان، بهداد سليمي نيست و متاسفانه ديگر قهرمانان المپيک بد شانسي آوردند که ليست بازيکنان خارجي پرسپوليس پرشده است.

سوال نظر سنجي برنامه 90 در شب گذشته به اين صورت بود که کدام يک از دو تيم استقلال و پرسپوليس برنده دربي 75 است . تا ساعت 2 بامداد حدود دو ميليون و 300 هزار نفر در اين نظر سنجي شرکت کردند که 48 درصد تيم استقلال را برنده ديدار عنوان کردند و 40 درصد راي به برد پرسپوليس دادند .

بازي استقلال و پيکان به تاخير مي افتد؟

بهروان آخرين مهمان برنامه 90 بود که اعلام داشت ديدار تيمهاي استقلال و پيکان به احتمال زياد به تاخير مي افتد./ورزش3

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------