رازگشایی از انتخاب سرمربی تیم ملی برای انتخاب بهترین های جهان!



رازگشایی از انتخاب سرمربی تیم ملی برای انتخاب بهترین های جهان /کارلوس کروش باز هم مسی را به رونالدو ترجیح داد!

فوتبال ملی - کارلوس کروش اگرچه می گوید دوست ندارد قبل از برگزاری مراسم فیفا ، رای خودش را رسانه ای کند اما رای او در ایران لو رفته است!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش که سال قبل با رایش به لیونل مسی ، جنجالی در رسانه های پرتغالی به پا کرد ، این بار هم بازیکن آرژانتینی بارسلونا را به رونالدوی پرتغالی رئال ترجیح داده است. 

کریس رونالدو را که دست پرورده کارلوس کروش در فوتبال دنیا معرفی می کنند ، این بار هم نتوانسته رای مربی اش را بدست بیاورد و هنوز هم کارلوس مسی را به او ترجیح می دهد. سرمربی تیم ملی ایران رایش را به مشورت با دستیارانش گذاشته و تقریبا همه گروه کادرفنی ، رای شان یک نفر بوده ، لیونل مسی و این رای گیری جمعی سبب شده تا باز هم او در برگه رای خود بنویسد لیونل مسی. سال قبل وقتی این رای را داد ، هجمه رسانه های پرتغالی علیه او به راه افتاد.

ولی کارلوس برای آنها جواب جالبی داشت:« از من پرسیدند بهترین بازیکن دنیا. نپرسیده بودند بهترین بازیکن پرتغال تا بی تردید بگویم کریس رونالدو!»

این بار باید دید با منتشر شدن رای کارلوس که نزدیکانش می گویند باز هم به مسی بوده است چه واکنشی در رسانه های پرتغالی به همراه خواهد داشت./خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------