اتحاد قرمز و آبی علیه فدراسیون/ رویانیان: امروز ترکاندم!



حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال

اتحاد قرمز و آبی علیه فدراسیون/ رویانیان: امروز ترکاندم!

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه فدراسیون فوتبال متحد شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش  فارس، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به نشانه اعتراض جلسه مجمع را ترک کرده بود وقتی قصد سوار شدن به ماشین را داشت به خبرنگاران گفت: امروز ترکاندم و همه لذت بردید!

* علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت در مورد ترک جلسه هر چه رویانیان بگوید همان است. بدین ترتیب بحث اتحاد قرمز و آبی علیه فدراسیون به وجود آمد. 

* برای پوشش مجمع فدراسیون فوتبال حدود 60 خبرنگار حضور دارند و با وجود گذشت 45 دقیقه از زمانی که قرار بود خبرنگاران در نشست حضور داشته باشند در بیرون سالن هستند. هر رسانه ای می توانست 2 خبرنگار و یک عکاس داشته باشد اما برخی رسانه ها از 4 خبرنگار بهره می برند.

* در محوطه آکادمی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی در حال تمرین بودند. آنها وقتی دیدند خبرنگاران به طور دسته جمعی به سمت فتح‌الله‌زاده و رویانیان رفتند متعجب شدند و به نوعی ترسیدند.

* درحالی که شمار خبرنگاران برای حضور در نشست زیاد شده بود به یکباره حسن‌بیگی یکی از مسئولان فدراسیون کاراته اعتراض شدیدی به این مسئله کرد و گفت دو قدم آنطرف تر تیم ملی کاراته در حال تمرین است اما خبری از کسی نیست اما اینجا که شما را راه هم نمی دهند این همه خبرنگار ایستاده است./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------