پیوس: دلال‌ها بگوویچ را به پرسپولیس آوردند/ نباید با عبدی چنین برخوردی می‌شد



زمان ژوزه برخی از بازیکنان کم‌کاری می‌کردند/ استعفای وینگو از پاس‌ برنامه‌ریزی شده بود

پیوس: دلال‌ها بگوویچ را به پرسپولیس آوردند/ نباید با عبدی چنین برخوردی می‌شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بازیکنان گفت: فکر می‌کنم رایزنی و دلال بازی باعث رقم خوردن چنین اتفاقاتی می‌شود و اگر شرایط اینطور باشد پرسپولیس به هیچ‌جا نمی‌رسد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

فرشاد پیوس در گفت‌و گو با فارس در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس این‌روزها وضعیت خوبی دارد و نتایج رو به رشدی را کسب کرده است، بازیکنان انگار منتظر بودند ژوزه برود و محکم به کار بچسبند تا نتایج خوبی بگیرند. زمان ژوزه، پرسپولیس به هیچ وجه هماهنگ نبود و بازیکنان به خاطر اینکه مربی را دوست نداشتند با تمام توان بازی نمی‌کردند و کم‌کار بودند. پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای هیچ مشکلی نداشت اما بازیکنان دل به کار نمی‌دادند .

وی افزود: امیدوارم شرایط از این هم بهتر شود البته عیار گل‌محمدی هنوز سنجیده نشده چون مقابل فجر این تیم چندین بازیکن خود را در اختیار نداشت. پرسپولیس برابر صنعت نفت به تساوی 2 بر 2 رسید و در دیدار با ملوان در شرایطی بازی 6 بر صفر شد که مسابقه در جام حذفی برگزار می‌شد،‌ همانطور که می‌دانید شکست یک بر صفر با شکست با اختلاف گل بیشتر در جام حذفی تفاوتی نمی‌کند و درهرصورت شما حذف می‌شوید، من فکر می‌کنم حق ملوان باخت با آن نتیجه نبود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای تیمی مثل پرسپولیس که دارای هوداران بی‌شماری است کم کاری بازیکنان به دلیل دوست نداشتن سرمربی می‌تواند توجیه پذیر باشد؟ اظهار داشت: فکر می‌کنم 6 یا 7 بازیکن پرسپولیس با جان و دل بازی نمی‌کردند. این تیم بازیکنان توانمندی دارد اما در آن مدت به هیچ وجه خوب کار نمی‌کردند که پس از رفتن ژوزه دوندگی و شور و اشتیاق بازیکنان بیشتر شد. نباید چنین اتفاقی می‌افتاد و هواداران عزیز پرسپولیس لطمه می‌خوردند، فکر می‌کنم پرسپولیس دیگر نباید به دنبال لیگ برتر باشد چرا که در نهایت به رتبه‌ای بالاتر از پنجم دست نخواهد یافت، آنها باید تمرکز خود را روی مسابقات حذفی قرار دهند.

پیوس درمورد حضور بگوویچ به عنوان مربی در پرسپولیس گفت: واقعاً کار مدیریت در این انتخاب اشتباه بود، وقتی به حسین عبدی قول می‌دهید که او پس از بازگشت از کلاس مربیگری از انگلیس، به عنوان مربی فعالیتش را در تیم آغاز کند کنار گذاشتنش کار بسیار اشتباهی است. اخلاق پهلوانی و مشتی‌گری کجا رفته است؟ یک پرسپولیسی تمام عیار که از تیم‌های پایه به رده ملی رسید و تمامی مدارج مربیگری را طی کرده است کنار می‌گذارید و آن‌وقت بگوویچی که از لحاظ فنی در شرایط پائین‌تری قرار دارد را به تیم می‌آورید؟ فکر می‌کنم رایزنی و دلال بازی باعث رقم خوردن چنین اتفاقاتی می‌شود و اگر شرایط اینطور باشد پرسپولیس به هیچ‌جا نمی‌رسد.

وی افزود: می توانستند حداقل یک تلفن به حسین عبدی بزنند و سپس یک مربی خارجی را می‌آوردند. بگوویچ آن‌سالی که در پرسپولیس حضور داشت هیچ کار خاصی انجام نداد. دلال بازی‌ها باعث شد او به پرسپولیس بیاید، بگوویچ در تیم پاس همدان که قدرت زیادی دارد حضور داشت، چندباخت برنامه ریزی شده را متحمل شدند و سپس بعد از دادن استعفا به پرسپولیس آمد، این کارها به هیچ وجه درست نیست و نمی‌توانند آینده خوبی را برای فوتبال ما به همراه بیاورد، رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس باید جلوی این کارها را بگیرد و اینجا نقش مدیرتی معلوم می‌شود.

پیوس تأکید کرد: انشاالله پرسپولیس در ادامه به موفقیت برسد. وقتی این تیم برنده می‌شود انگار ما به پیروزی رسیدیم و از خوشحالی مردم خوشحال می‌شویم اما به نظر من پرسپولیس با این طرز تفکر راه به جایی نخواهد برد. با این کارها باعث شدند پیشکسوتانی که زحمات زیادی کشیده‌اند دلخور باشند.

وی در مورد اینکه آیا در کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد؟ تصریح کرد: به جلسات این کمیته ها که به هیچ وجه پابرجا نیستند نمی‌روم، ما با دوستان‌مان دور یکدیگر جمع می‌شویم و چندوقت یکبار فوتبال بازی می‌کنیم، پنجعلی، فنونی زاده، نعیم‌آبادی، قلیچ، یوسفی و ... پیشکسوتانی هستند که همیشه با یکدیگر ارتباط داریم.

هر کسی که خودش را ارزان نفروشد بسیار ارزش دارد، بودند سرپرستانی که اعلام کردند برخی پیشکسوتان خودشان را با دو میلیون می‌فروشند، اما اشتباه می‌کردند. پیشکسوتان انسان‌های بزرگی هستند. هر کس که دلش با پرسپولیس باشد خود را با میلیاردها تومان هم نمی‌فروشد و این افراد که چنین صحبتهایی می‌کنند باید فکری به حال خودشان بکنند.

پیوس در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی را مشاهده کنیم، نفت تهران تیم قدرت‌مندی است که در نیم فصل بازیکنان توانمندی را جذب کرده است، ابراهیم زاده به عنوان یک مربی کاربلد کارش را بدون حاشیه در این تیم دنبال می‌کند. پرسپولیس نیز در این روزها نتایج خوبی کسب کرده و شرایط بهتری نسبت به قبل دارد، سرخپوشان اگر بتوانند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، روز رویایی در پیش خواهند داشت، توان بازیکنان پرسپولیس بسیار بالا است و امیدوارم با کسب پیروزی بتوانم دل هواداران را شاد کنند./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------