شتاب فولاد و فرکی برای رسیدن به قهرمانی/ حالا استقلال برای قهرمانی پرسپولیس می جنگد؟



اخبار,قهرمانی فولاد خوزستان

 

اخبار ورزشی - شتاب فولاد و فرکی برای رسیدن به قهرمانی/ مس به لیگ یک سقوط کرد

دو پنالتی برای یاران حسین فرکی آنها را شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، فولاد در مصاف با تراکتور توانست به لطف دو پنالتی مهم در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار بگیرد. تراکتوری ها بودند که ابتدا در این بازی به گل رسیدند. کریم انصاری فرد با گلی که زد داشت برنامه فولاد را برای رسیدن به یک جام در این لیگ با چالشی بزرگ روبرو می کرد اما در ادامه این بازی داور دو بار با اعلام پنالتی برای شاگردان فرکی ، مهدی بدرلو را رودرروی گلر تراکتور قرار داد و اینگونه یاران فرکی بودند که بازی را به سود خود پیش بردند. فولاد با این نتیجه 54 امتیازی می شود و تفاضل گلش دوازده است. آنها در فاصله 2 هفته تا پایان با سایر رقیبان 3 امتیاز پیش هستند.

سپاهان در سد سایپا گیر افتاد
در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته لیگ ، تقریبا خیال اصفهانی ها راحت شد شانسی برای قهرمانی ندارند چون در فاصله 2 هفته به پایان مسابقات فصل ، اختلاف شان با صدر جدول به 6 امتیاز رسیده است.

سپاهان ابتدا با گل سجاد شهباززاده غافلگیر شد و از حریفش عقب افتاد. با این وجود آنها پیش تاختند و دو بار توسط ابراهیمی و مهدی شریفی به گل رسیدند تا به امتیاز 5 برسند و 4 امتیازی صدر جدول باشند اما باز هم این یاران فیرات بودند که کار دست کرانچار دادند و خیال او را راحت کردند که امسال دیگر در اصفهان خبری از جام نیست. کاوه رضایی بود که آب پاکی را روی دست سپاهانی ها ریخت.

سقوط قطعی مس به لیگ یک
در دیگر بازی های امروز لیگ ، ملوان با دوگل گسترش فولاد را در تبریز برد. صبای قم با یک گل از سد ذوب آهن گذشت ، فجر سپاسی و مس به تساوی یک بر یک رسیدند . راه آهن و استقلال خوزستان هم با نتیجه بدون گل امتیازات شان را تقسیم کردند. با این نتایج سقوط مس به لیگ یک قطعی شد. فجر جای داماش را گرفت و دو تیم ته جدولی که به شدت در خطر سقوط هستند را داماش و ذوب آهن تشکیل می دهند.

 

-------------------------

 

کابوس قلعه نویی در دقیقه 92/ حالا استقلال برای قهرمانی پرسپولیس می جنگد؟

استقلال در دقیقه 92 شانس قهرمانی اش در لیگ کم شد و پرسپولیس از رشت اسبش را زین کرد تا شاید به کمک آبی ها قهرمان لیگ شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (پنج شنبه) هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در مهم ترین آنها استقلال مغلوب نفت تهران شد، پرسپولیس از سد داماش گیلان گذشت و فولاد خوزستان تراکتور را از پیش رو برداشت.

استقلال 0 - نفت تهران 1
استقلال اولین باختش به نفت را هم تجربه کرد ، این بار در وقت های اضافه و با گل رضا نوروزی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نفت تهران باز برای استقلال مشکل ساز شد. استقلال در ادامه مسیر ناموفقش در شروع سال هم یک باخت دیگر را تجربه کرد. قلعه نویی در دقیقه 92 یک باخت تلخ را تجربه کرد تا یکی از بدترین لیگ های تاریخ فوتبالش را تجربه کند و در سوی مقابل این یحی گل محمدی بود که با نفت می رود به سمت آغاز دوره موفق در مربیگری. یحیی با آن سبک مربیگری آرامش با نفت و با یک گل شوک کننده توانست به همراه پرسپولیس در فاصله 3 امتیازی فولاد اهواز باشد و استقلال با یک امتیاز کمتر از این دو تیم ، حالا تیم چهارم لیگ است.

استقلال در این بازی اگر برنده می شد ، این شانس را داشت که اختلاف  یک امتیازی با فولاد را حفظ کند. حتی مساوی در این بازی به سود آنها بود اما رضا نوروزی در دقیقه 92 از درون 6 قدم توپی را به طاق دروازه استقلال کوبید که دیگر شانسی برای رحمتی و دفع توپ باقی نماند. استقلال که در این بازی کمتر از 10 هزار نفر را به ورزشگاه کشانده بود ، باز هم مثل بازی های یک ماه اخیرش نشانی از تیم همیشه هجومی اش نداشت. شاید سن بالا و شاید اتفاقات اخیر در تیم آبی پوش دلیل این بی انگیزگی است اتفاقی که سبب شد تا نفتی ها اولین بردشان برابر استقلال را جشن بگیرند و قلعه نویی یک گام دیگر به کابوس پایان فصل بدون جام و البته این بار شاید بدون حتی سهمیه آسیایی مستقیم به پایان برساند. استقلال 50 امتیازی ماند . نفتی ها 51 امتیازی شدند و بعد از فولاد و پرسپولیس در جدول هستند. رضا نوروزی برای رسیدن به آقای گلی لیگ پیش می تازد و گل زیبایش را هم به قوم بختیاری تقدیم کرد تا برای این کارش یک کارت زرد بگیرد.

داماش گیلان 0 - پرسپولیس 1
 در رشت دو تیم پرسپولیس و داماش به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی موفق شدند با نتیجه 1 بر صفر به پیروزی ارزشمندی برسند. تک گل این مسابقه را محمد عباس زاده در دقیقه 31 به ثمر رساند. بدین ترتیب پرسپولیس 51 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد تا برای رسیدن به قهرمانی به دو هفته باقیمانده امیدوار باشد. داماش هم با همان 25 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط را احساس کند. پرسپولیس و علی دایی با این برد و با امید به لغزش فولاد شانسی بزرگ دارند برای رسیدن به قهرمانی. آنها تفاضل گل 18 دارند و اگر در دو بازی آینده بتوانند اختلاف 3 امتیازی شان با صدر جدول را جبران کنند ، قهرمانی برای آنهاست. البته آنها این شانس را هم دارند که دو بازی پایانی شان خیلی ساده تر از رقیبان دیگر است. آنها امید دارند تا استقلال بتواند در بازی مستقیم با فولاد بازی را به سودشان کند.

نتایج سایر دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:
راه آهن سورینت 0 - استقلال خوزستان 0
صبای قم 2 - ذوب آهن 1
گسترش فولاد 1 - ملوان 2

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------