نیویورک تایمز: کسی انتظار چنین نمایشی را از ایران نداشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴
نیویورک تایمز: کسی انتظار چنین نمایشی را از ایران نداشت

سایت نیویورک تایمز در گزارشی از دیدار آرژانتین و ایران نوشت که هیچ کس انتظار نداشته تیم ملی کشورمان چنین نمایشی مقابل آلبی سلسته داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوم خود در جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه یک بر صفر مغلوب آرژانتین شد. لیونل مسی در دقیقه 91 تنها گل این دیدار را وارد دروازه ایران کرد.

نمایش فوق العاده ایران در سایت‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته است. نیویورک تایمز در این زمینه نوشت: «یک بازی سخت و پر عذاب. هر دو تیم استراتژی‌های خود را داشتند. آرژانتین حمله می‌کرد و در بیشتر زمان بازی توپ را در اختیار داشت، ایران هم حساب شده دفاع می‌کرد اما این دیدار اتفاق‌های عجیبی هم در بر داشت. چه کسی انتظار داشت تیم ملی ایران بتواند حریف قدرتمند خود را تا دقیقه نخست وقت‌های تلف شده متوقف کند؟ فقط لیونل مسی با نمایش فوق العاده خود موفق شد سه امتیاز را برای آرژانتین به ارمغان آورد.

به اندازه‌ای که مردم در بوینس آیرس خوشحال بودند، ایرانی‌ها در تهران خوشحال نبودند. ایران عالی بود، واقعا. تیمی متشکل از بازیکنان لیگ داخلی ایران به علاوه اشکان دژاگه که در فولام توپ می‌زند موفق شده بود تیمی که شامل ستاره‌هایی چون سرجیو آگوئرو و گونزالو هیگواین است را متوقف کند. شاید ایرانی‌ها تا این اندازه با کیفیت نبودند که بتوانند سه امتیاز را از آن خود کنند. قدرت تمام‌کنندگی نداشتند اما به خوبی بازی حریف را خراب کرده و تحت کنترل درآورده بودند.

آرژانتین؟ نمایش خوبی نداشت. درست است آنها راهی مرحله بعد شده‌اند اما استراتژی آنها بارها به این محدود شده که منتظر بمانند لیونل مسی با نمایش جادویی خود در دقیقه‌های پایانی برایشان گل بزند. آرژانتین تیم پر توانی است اما باید با ثبات بیشتری بازی کند و بیاموزد در مقابل مدافعان تیم‌های مختلف نمایش بهتری داشته باشد.»
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------