جدیدترین گزینه برای دروازه بانی استقلال / اظهارات افشارزاده درباره جذب نکونام



اخبار,اخبار ورزشی,دروازبان استقلال


اخبار ورزشی - پاشنکو گزینه ما است‎؛ هنوز با ملی پوشانمان حرف نزدیم
افشارزاده: قلعه‌نویی حرفی در مورد جذب نکونام نزده/انتخاب دروازه‌بان برای استقلال سخت است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نویی صحبتی در مورد جذب جواد نکونام با من انجام نداده است.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با فارس در مورد جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال اظهار داشت: در جلسه روز گذشته تمام دوستانی که برای انجام امورات باشگاه ماموریت داشتند گزارش خود را ارائه کردند. می توانم به گزارش‌های نظری جویباری در مورد نقل و انتقالات، رضا نثاری در مورد مالکیت کمپ و ساختمان باشگاه، صاحب‌پناه در مورد بخش آی‌تی باشگاه استقلال، افجه‌‌ای در مورد مسائل حقوقی باشگاه و رضا صادق‌پور در مورد آخرین وضعیت ساخت کمپ و خوابگاه که از امشب مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره کنم. همچنین در خصوص نهایی شدن آیین نامه آکادمی هم صحبت‌هایی مطرح شد و سپس در خصوص حقوق  پیشکسوتان از صندوق حمایت و مستمری‌بگیران نیز تصمیماتی گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از روند کار تاکنون رضایت داشته یا خیر گفت: با توجه به وقتی که در این باشگاه گذاشته‌ام و سایر دوستان نیز تلاش می‌کنند کار رو به جلو است و همچنا در حال انجام دادن کارها هستیم.

افشارزاده در ارتباط با اینکه چه کمبودهایی دارند، عنوان کرد: کمبود مالی داشتیم که اسپانسر باشگاه در حال کمک است و البته ما باید اسپانسر دیگری هم بگیریم. در حال رایزنی و مذاکره با اسپانسرهای دیگر هم هستیم.

مدیرعامل استقلال در مورد این شایعه که این باشگاه در حال مذاکره با نکونام است، و آیا این نام بازیکن در لیست امیر قلعه‌نویی حضور دارد یا خیر گفت: ما صحبتی با نکونام نداشته‌ایم و کادرفنی هم چیزی در این باره به من نگفته است. کلا ما بازیکنانی که در برزیل هستند صحبتی نکرده‌ایم. فعلا آنها در کوران مسابقات هستند و بعد از جام جهانی با آنها صحبت می‌کنیم. حتی با ملی‌پوشان خودمان هم صحبتی نکرده‌ایم.

وی در ارتباط با بیانیه روز گذشته باشگاه نفت تهران گفت: این یک مسئله عادی و طبیعی بود که حل شد. من خودم روز گذشته نامه ای به قنبرزاده زدم و گفتم در جریان نبوده‌ام. البته خود بیرانوند هم برای حضور در استقلال بی علاقه نبوده اما آقای قنبرزاده دیروز جواب نامه‌ام را داد و ضمن احترام به من گفت که مخالف حضور بیرانوند در استقلال است. این موضوع از نظر ما دیگر منتفی است و به دنبال دروازه بان دیگری هستیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا پاشنکو مدنظر استقلال است یا دروازه‌بان خارجی گفت: او هم جزو گزینه‌های ما هست. انتخاب دروازه‌بان سخت است و به امید خدا تا هفته دیگر تکلیف این پست را مشخص می‌کنیم.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------