هیات مدیره استقلال ؛ 4-3 به نفع قلعه نویی!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - هیات مدیره استقلال ؛ 4-3 به نفع قلعه نویی!

در حالی که اغلب هواداران از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال منتظر خبری در مورد برکناری یا ابقای امیرقلعه نویی بودند خبر کسر 10 درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان نشان می دهد که بازی بقا در استقلال به نفع امیرقلعه نویی به پایان رسیده است. بازی ای که ازساعاتی پس از پایان بازی به نفع امیرقلعه نویی شده بود. در اصل گفت و گوهای اعضای هیات مدیره پیش از شروع جلسه نشان می داد که رای جلسه چیزی برخلاف ماندگاری قلعه نویی نیست. همین طور هم شد که حکم هیات مدیره باشگاه دقیقا اجرای همان جملاتی بود که امیرقلعه نویی گفته بود. سرمربی استقلال در مصاحبه هایش یک روز بعد از بازی گفته بود که هیات مدیره باید همه را جریمه کند و هیات مدیره هم همان کاری را کرد که سرمربی استقلال می خواست. اما این اتفاق چطور رخ داد؟ .

در حالی که اغلب هواداران از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال منتظر خبری در مورد برکناری یا ابقای امیرقلعه نویی بودند خبر کسر 10 درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان نشان می دهد که بازی بقا در استقلال به نفع امیرقلعه نویی به پایان رسیده است. بازی ای که ازساعاتی پس از پایان بازی به نفع امیرقلعه نویی شده بود. در اصل گفت و گوهای اعضای هیات مدیره پیش از شروع جلسه نشان می داد که رای جلسه چیزی برخلاف ماندگاری قلعه نویی نیست. همین طور هم شد که حکم هیات مدیره باشگاه دقیقا اجرای همان جملاتی بود که امیرقلعه نویی گفته بود. سرمربی استقلال در مصاحبه هایش یک روز بعد از بازی گفته بود که هیات مدیره باید همه را جریمه کند و هیات مدیره هم همان کاری را کرد که سرمربی استقلال می خواست. اما این اتفاق چطور رخ داد؟

سرمربی استقلال از شروع فصل با رییس هیات مدیره روابط سینوسی داشت؛کامران صاحب پناه که بارها در رسانه های مختلف اعلام شد که همان «سیاسی» باشگاه استقلال است.فردی که نماینده اسپانسر در باشگاه به حساب می آید و هزینه های تیم به وسیله او از طریق اسپانسر پرداخت می شود. رییس هیات مدیره باشگاه استقلال از اعضای هیات مدیره است که تمایلی به حفظ سرمربی تیم ندارد. البته شایعات منتشر شده از باشگاه استقلال در حالی به گوش می رسد که همیشه صاحب پناه اختلاف نظر با قلعه نویی را تکذیب کرده. اما هم او خوب می داند که مخالف امیرقلعه نویی است و هم خود سرمربی استقلال.

نفردوم تیم مخالفان قلعه نویی در هیات مدیره براساس شنیده ها پندار توفیقی است. فردی که 10 درصد بودجه آبی ها تا امروز را تامین کرده و به نوعی کمک حال اسپانسر بوده است. او هم نتایج این روزهای استقلال را در شان تیم نمی داند و به شوک فنی برای نتیجه گرفتن تیم اعتقاد دارد. اما نفر سوم ، این طور که شنیده می شود مهمترین مخالفان سرمربی هم هست ؛ مقداد نجف نژاد. عضو مجلسی هیات مدیره که سهم بسیار عمده ای در بازگشت امیرقلعه نویی به استقلال داشت. با این حال طبق ادعای یکی از نزدیکان به استقلال او هم جز کسانی است که از نظر فنی اعتفادبه شوک دارد. با این همه مخالفان قلعه نویی علی رغم امتیازات بد کسب شده بیش از 3 نفر نشدند و باقی اعضای هیات مدیره همچنان به باقی ماندن قلعه نویی اعتقاد دارند.

این طور که از باشگاه استقلال شنیده می شود در میان رای های مهم هیات مدیره 4 رای حیاطی با امیرقلعه نویی است. 4 رای شامل منصور پورحیدری،بهرام افشارزاده،مسعود معینی و رضاافجه ای . این 4 نفر توانستند 2 عضو دیگر(نثاری و صادق پور) را برای بقای قلعه نویی راضی کنند. در این شرایط رای هایت مدیره آبی ها 6-3 به نفع امیرقلعه نویی است . نتیجه ای که به 4-3 هم تعبیر می شودالبته که کسب نتایج قابل دفاع در چندبازی آینده بازی را به نفع قلعه نویی تغییر خواهد داد و احتمالا دوباره ماجرای کم شدن دو نفر از اعضای هیات مدیره مطرح خواهد شد. همان موضوعی که قبل از دربی مطرح و این روزها مسکوت مانده است. باید دید امیرقلعه نویی می تواند با نتایج تیمش بازی را بچرخاند یا خیر.

 

اخبار ورزشی - عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------