کی روش: ممنوع الخروج شدنم شرم داخلی و بین المللی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


کی روش: مردم عذرخواهی قلبی ام را بپذیرند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: داستان ممنوع‌الخروج شدن من یک شرم داخلی و بین‌المللی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، کارلوس کی‌روش در حال عزیمت به اتریش برای پیوستن به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بود، یک ساعت مانده به پرواز در مورد اتفاقات امروز از جمله ممنوع الخروج شدنش به دلیل مشکلات مالیاتی گفت:موضوع ممنوع الخروج شدن من یک اتفاق شرم انگیز داخلی و بین المللی بود. 

وی ادامه داد: این سوء تفاهم مالیاتی در نهایت منتهی  به ضربه زدن به شخص من شد در حالی که مسئولیت این موضوع با من نبود و من اشتباهی مرتکب نشده بودم اما در درجه اول تمام اتفاقات در فرودگاه بر سر شخص من افتاد و از بُعد شخصی واقعا برایم باعث شرم شد .

کی روش تاکید کرد: در حال حاضر فقط می خواهم وظایف خود را طبق خواسته کفاشیان برای هدایت تیم ملی در دو بازی آخر بر عهده داشته باشم.

  .وی در پاسخ به این سوال که کفاشیان گفته 95 درصد خود شما مایل به رفتن هستید اظهار داشت: من هیچ وقت نگفتم می خواهم بروم و هیچ موقع این درخواست من نبود بلکه اجبار پیدا کردیم تا این تصمیم را بگیریم چرا که دیگر به این روش کار کردن مقدور نیست.

وی افزود: یک روز رئیس شما را تحسین می کند و روز دیگر از سوی دبیرکل مورد تضعیف و انتقاد قرار می گیرید،بنابراین این نوع رهبری فدراسیون نمی تواند به تیم ملی در مسیر موفقیت کمک کند.

کی روش تاکید کرد: آنها مرا مجبور کردند و باعث شدند که به این نتیجه و درک برسم که باید مسیر خروجی را در پیش بگیرم چرا که یک روز به طبقه چهارم رفتم و یک احساسی داشتم و طبقه سوم آمدم و یک احساس متفاوت دیگر برایم بازگو شد،‌یکی از همین روزها نیز به همه طبقات می روم و اظهار و نظرات متفاوتی را خواهم شنید.

وی در مورد اینکه در طبقه اول چه اظهار نظری شنیده است گفت: سوال خوبی پرسیدید، در همه جا روال این است که طبقه اول برای رسانه ها است.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه این روزها در فضای مجازی هواداران تیم ملی از او خواسته اند در تیم ملی بماند، پاسخ داد: از همه حمایت ها ممنون هستم و امیدوارم عذرخواهی قلبی مرا پذیرا باشند.امید من بود که آنها تصمیم گیرنده باشند اما در طبقه سوم نقطه نظرات شفاف برایم بازگو شد و آن این است که شور و شعف هواداران و علاقه آنها هیچ اهمیتی ندارد و این مسئله بود که به من گفت شد.


اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------