نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد.

نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ببخشند و در پایان نیز با ارایه یک بازی برتر به این مهم دست یافتند.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2015– ورزشگاه ملک فهد ریاض
داور: دیلان پررا (سریلانکا) کمک ها: پاراکراما هماتونگا (سریلانکا)، لوکو کاستوتاگ (سریلانکا)
اخطار: عبدالرحمان (26) از الشباب؛ حمدی نژاد (47) از نفت تهران

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی (74 مطهری)، وحید امیری و غلامرضا رضایی (80 علیاری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

الشباب عربستان:
محمد الاویسی، طارق الخطاب، سعید الدوساری، الاستا، عبدالرحمن الخیبری، عبدالعزیز البیشی (68 سعد خیرالله)، محمد آوال، رافینیا داسیلوا، محمد العطیف، بدر السلیتین (46 الخبیری)، نایف الهزازی (60 آنتوی)
سرمربی: عادل عبدالرحمن

شرح گل:
0 - 1 (نفت ایران) : اتفاقی که باید زودتر اینها می افتاد بالاخره در دقیقه 57 به وقوع پیوست و نفتی ها در این دقیقه با حرکتی تمرین شده و مدرسه ای توانستند گل اول را وارد دروازه الشباب امارات کنند، توپی که از جناح راست ارسال شد، پس از 5،6 پاس کوتاه در محوطه جریمه حریف و در بین مدافعان آنها توسط وحید امیری با یک چرخش مناسب وارد دروازه الشباب شد و نفت را فعلا به صدرنشین این گروه تبدیل کرد.


0 – 2 (نفت ایران) : تعویض طلایی علیرضا منصوریان در این بازی ستاره تیم امید ایران بود که در دقیقه 83 و در حالی که الشبابی با حملات خود به فکر رسیدن به دروازه نفت بودند، با استارتی همانند استارت مهدی مهدوی کیا در بازی با آمریکا، توانست توپ را بیش از 60 پیش ببرد تا به دروازه تیم الشباب نزدیک شود و در نهایت و در لحظه ای که مدافعان حریف رسیده بوند با ضربه ای دروازه تیم الشباب را برای بار دوم باز کرد.


0 – 3 (نفت ایران) : کرنر ارسالی ایمان مبعلی در دقیقه 90+1 باز هم توسط بازیکن تعویضی دیگری به گل برای این تیم تبدیل شد و این بار علیاری با جایگیری مناسب و ضربه سر شیرجه ای حرفه ای برای نفت ایران شادی آفرین شد.

دقایق حساس:
دقیقه 10 – اولین حمله جدی نفتی منجر به سانتر دیدنی غلامرضا رضایی که شد که این توپ را وحید امیری در موقعیتی ایده آل از بالای دروازه الشباب به بیرون زد.


دقیقه 13 – ارسال ایمان مبعلی، با ضربه سر عزتی دروازه تیم الشباب را به طور خطرناکی تهدید کرد و دروازه بان این تیم نیز نتواست به خوبی توپ را مهار کند و توپ برگشتی با برخورد به پادوانی به بیرون رفت.


دقیقه 19 – توپ ربایی خوب ایمان مبعلی فرصت خوبی را نصیب وی کرد اما شوت او از پشت محوطه جریمه الشبابی ها با فاصله به بیرون رفت.


دقیقه 23 – اشتباه مدافعان نفت، می رفت که کار دست این تیم بدهد اما خروج به موقع بیرانوند و مهار کردن توپ عربستانی ها، باعث دور شدن این خطر از روی دروازه این تیم شد.
دقیقه 29 – شوت دیدنی حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه الشباب با فاصله کمی از کنار سه کنج دروازه این تیم به بیرون رفت.


دقیقه 34 – نایف الهزازی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه نفتی ها برای خود ایجاد موقعیت کرد اما شوت او از بین مدافعان نفتی با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.


دقیقه 37 – حمله سریع بازیکنان نفت دروازه الشبابی ها را با خطر روبرو کرد اما خروج الاویسی این فرصت را از نفتی ها گرفت.


دقیقه 45+2 – در آخرین دقیقه بازی، الشبابی ها به دروازه نفت نزدیک شدند و سانتری را روی دروازه این تیم ارسال کردند که این توپ خطرناک توسط بیرانوند مهار شد.


دقیقه 47 – ارسال ضربه ایستگاهی الشبابی ها به داخل محوطه جریمه تیم نفت، قبل از آنکه برای این تیم ایجاد خطر کند با عکس العملی دیدنی توسط بیرانوند دفع شد.


دقیقه 55 – ارسال توپ از جناح راست با ضربه سر امیری برای نفتی ها به گل تبدیل شد اما داور بازی به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.


دقیقه 77 – حرکت مهاجم تیم الشباب در بین مدافعان نفت، به راحتی باعث ایجاد موقعیت برای آنها شد اما ضربه محکم مهاجم تازه وارد آنها را بیرانوند به سختی و در دو ضرب مهار کرد.


دقیقه 79 – باز هم حرکت سعد، مهاجم خطرناک الشبابی ها فرصت خطرناکی را برای آنها ایجاد کرد اما ضربه محکم او با فاصله کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

اخبار ورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------