دایی: کدام مدیر صبا قول سهمیه داده ؟/ 50 درصد تیم تغییر خواهد کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کدام مدیر صبای قم قول کسب سهمیه داده است؟

علی دایی پس از شکست یک بر صفر صبا مقابل تراکتورسازی در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: 8 روز است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و بازی قابل قبولی را امروز نسبت به بازی با سایپا انجام دادیم. متاسفانه نفرات خط جلوی خود را در این دو دیدار نداشتیم چون آن‌ها دچار مصدومیت کوچکی هستند. با این حال نسبت به بازی با سایپا پیشرفت خوبی داشتیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

وی ادامه داد: کار بسیار سختی داریم، با برخی از بازیکنان به توافق رسیدیم اما هنوز آن ها نتوانستند در تمرینات ما حاضر شوند اگر تیم کامل‌تر شود شرایط بهتر خواهد بود. بازیکنانی که می‌خواستیم را گرفته‌ایم اما هنوز آنها نتوانسته‌اند در تمرین حاضر شوند. قاسم دهنوی امروز در تمرین ما شرکت کرد و رضا حقیقی نیز دو سه روز است که در تمرینات حاضر است. با این حال به این بازیکنان امیدوارم. می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم اما باید زمان داشته باشیم. هفته‌های اول بسیار مهم است.

دایی در مورد اینکه برخی از مدیران باشگاه صبا صحبت از کسب سهمیه آسیا می‌کنند و شما چه رده‌ای را برای این تیم پیش بینی می‌کنید گفت: کدام مدیر چنین حرفی را زده است؟ تیم ما تازه شکل گرفته است. هنوز تیم‌های دیگر را ندیده‌ایم. باید در کوران مسابقات قرار بگیریم و شرایط را بررسی و سبک و سنگین کنیم. حرفی که می‌زنیم باید معقول باشد و به آن برسیم.

وی ادامه داد: اگر این تیم یک ماه قبل تشکیل شده بود و تمریناتش را شروع کرده بود می‌توانستیم بگوییم برای سهمیه می‌جنگیم. اما اکنون نمی‌توانم چنین حرفی را بزنم. امتیاز از دست رفتن در هفته های اول کار را سخت می‌کند. البته ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که موفق باشیم و نسبت به سال‌های قبل بهتر عمل کنیم.

وی در مورد اینکه چند درصد از بازیکنان مورد نظرش را جذب کرده گفت: درصدی نیست. ما زمانی وارد نقل و انتقالات شدیدم که تعداد محدودی بازیکن باقی مانده بودند و سعی کردیم ازبین آنها بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. صبا 5-6 بازیکن فیکس فصل گذشته خود را از دست داده است و این کار را سخت می‌کند.

دایی تاکید کرد: باید تیم جدیدی بسازیم، با یکی دو هفته نمی‌توان تیم جدید ساخت، باید زمان داشته باشیم در دو روز دو بازی سنگین انجام دادیم. در اکثر پست‌ها تغییراتی خواهیم داشت. بالای 40-50 درصد تیم تغییر می‌کند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------