بغض سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 گل‌محمدی: دست‌های پشت پرده نمی‌گذارند سالم کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بغض از اتفاقات رخ داده در دو بازی اخیر تیمش گلایه کرد.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از باخت تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوب و جان‌داری را به نمایش گذاشتیم. هر دو تیم بازی تکنیکی و فیزیکی را دنبال کردند. حق ما باخت نبود و می‌توانستیم برنده باشم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در حالی که بغض گلویش را گرفته بود درباره داوری گفت: مشکلات در دو بازی اخیر گریبان ما را گرفته که برای ما قابل پیش‌بینی بود. حق باشگاه ما در این دو بازی پایمال شده و اتفاقات عجیبی موجب باخت تیم ما شده است. تا می‌خواهیم صحبت کنیم کمیته‌های انضباطی و اخلاق جلوی ما می‌گیرند.

گل‌محمدی ادامه داد: سوال من این است که واقعا جریان چیست؟ اگر مشکل وجود من است حاضرم از ذوب‌آهن بروم تا حق این تیم ضایع نشود. من 20 بازیکن جوان را به فوتبال کشور معرفی کردم و عاشق فوتبالم. دوست دارم سالم کار کنم اما دست‌هایی پشت پرده هستند که اجازه نمی‌دهند و به دنبال این هستند که از راه‌های غیر ورزشی نتیجه بگیرید. من هم بلدم که از راه ناحق کارم را پیش ببرم.

وی افزود: دست‌های پشت پرده می‌گویند که کار سالم نکن! اگر مشکل یحیی گل‌محمدی است من می‌روم. چرا تا وقتی حرف می‌زنم با من این طور رفتار می‌کنند؟ خیلی چیزها واقعا واضح است. چرا برای بازی فصل قبل ما برابر استقلال تورج حق‌وردی داور بود و چرا در دیدار قبلی برابر ملوان همین داور بازی را قضاوت کرد؟ من یک سوال پرسیدم و 5 میلیون تومان جریمه شدم.

گل‌محمدی همچنین گفت: دو بازی و دو شکست برای ذوب‌آهن غیر قابل باور است.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------