کمالوند: داور ۲ پنالتی صد درصد به نفع ما نگرفت، یک بازیکن استقلال هم اخراج نشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: داور در دیدار مقابل استقلال دو پنالتی به سود ما نگرفت.

فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر گسترش فولاد مقابل استقلال تهران اظهارداشت: فکر می‌کنم 2 پنالتی 100 درصد که روی شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی را رقم خورد را داور نگرفت، همچنین روزبه چشمی هم باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد، به هر حال بازی خوبی بود و مهدی رحمتی در 3 امتیاز استقلالی‌ها نقش اصلی را ایفا کرد.

وی در مورد اینکه آیا او در جریان بازی معتقد بوده که بخاطر اینکه حریف استقلال است پنالتی‌ها گرفته نشده، گفت: ما باید مسائل را از راه قانونی پیش ببریم، من از زمانی که در تیم گسترش فولاد سرمربی شدم نه یک بار از روی نیمکت اخراج شدم و نه یک بار کمیته انضباطی من را خواسته است، اما سوال من این است که آیا بین تیم ضعیف و قوی فرقی هست؟ طبیعتاً اینگونه نیست باید قضاوت منصفانه باشد البته ما هنوز فیلم بازی را ندیده‌ایم و پس از مشاهده آن اگر داور اشتباهی کرده بود از طریق قانون آن را پیگیری می‌کنیم و به کمیته داوران نامه می‌نویسیم در غیر اینصورت که به او خسته نباشید می‌گوییم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه قرارداد برخی بازیکنانش یک میلیون تومان ذکر شده، گفت: این موضوع احتمالاً حقوق ماهانه آنها را عنوان کرده است، ما بازیکنان جوانی داریم که ماهی 1.5 ، 2 میلیون دریافت می‌کنند، بودجه کل تیم ما 8 میلیارد است، ما از تیم‌های کم هزینه هستیم و حسن باشگاه بر این است که پول بازیکنان را 100 درصد پرداخت می‌کند، دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی در مورد اینکه شکایتش از خطیبی به چه مرحله‌ای رسید، گفت: هم‌اکنون مراحل قانونی آن طی می‌شود و تا آخر هم این مسئله را پیگیری می‌کنم.

کمالوند در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان چون سعید دقیقی و محمد نصرتی سرجهازیه او به حساب می‌آیند و پس از اینکه سعید دقیقی تعویض شد تماشاگران خوشحال شدند، گفت: دقیقی در جایی شاگرد من نبوده اما با نصرتی، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بوده‌ام، مگر می‌شود به بازی آنها ایراد گرفت؟! در خصوص اینکه تماشاگران هم خوشحال شده‌اند نمی‌توان حرفی زد.

وی در مورد اینکه آیا به بازیکنانش اعتقاد دارد، گفت: من به همه بازیکنانم اعتقاد دارم که آنها را به میدان می‌فرستم.

سرمربی گسترش در مورد ممنوع المصاحبه بودن بازیکنانش خاطرنشان کرد: بازیکنان ممنوع المصاحبه نیستند بلکه با خبرنگاران استانی صحبت نمی‌کنند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------