مهدی رحمتی این جمله را برای کارلوس کروش نوشته؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهدی رحمتی در بحبوحه دعوای کروش با اسدی،و اینکه باید به تیم ملی دعوت شود یا نه متنی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

پس از درخشش سید مهدی رحمتی در دربی پایتخت یک بار دیگر نگاه ها به سمت او،کارلوس کروش و تیم ملی خیره شد و منتقدان سرمربی تیم ملی با انجام مصاحبه های مختلف عنوان کردند که آیا باز هم کروش این درخشش دروازه بان استقلال را ندیده است؟

این در حالی است که اسدی دبیر فدراسیون فوتبال هم که مدت هاست با سرمربی تیم ملی اختلاف دارد در مصاحبه ای به حمایت از رحمتی پرداخت و از کروش برای دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی سوال کرد.سوالی که این جواب کروش را به همراه داشت:«برای من تنها توانایی کافی نیست و یک بازیکن باید شخصیت داشته باشد.»اظهار نظری که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت و باعث شد تا استقلالی ها علیه کروش موضع بگیرند، بیانیه بدهند و او را تهدید کنند تا زمانی که عذر خواهی نکند آنها هم ملی پوشان خودشان را در اختیار تیم ملی نمی گذارند.

ساعاتی پس از بیانیه استقلالی ها علی کفاشیان یک اظهار نظر کوچک کرد و گفت که از این پس کروش مصاحبه نمی کند مگر با اجازه او و فدراسیون فوتبال! رییس امروز صبح هم کروش را به فدراسیون دعوت کرد و با برگزاری جلسه ای سعی کرد شعله های اختلاف او با اسدی،استقلال و رحمتی را کم کند.

با همه این شرایط کروش زمانی که از فدراسیون بیرون آمد در جمع خبرنگاران شخصیت را طور دیگری معنا کرد و گفت که منظورش شخصیت سبک بازی و فوتبالی است و او اتفاق ابرای رحمتی احترام خاضی قائل است اما در برنامه هایش برای تیم ملی جایی نخواهد داشت.

رحمتی از زمانی که از تیم ملی خداحافظی کرده کمتر درباره این موضوع حرف زده،به خصوص در هفته ها و ماه های اخیر.با این حال او امشب متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد که به نظر می رسد بی ارتباط با کارلوس کروش نباشد.متنی که مضمونش این است:«صداقت هدیه بسیار ارزشمندی است،آن را از انسانهای کم ارزش توقع نداشته باشید.»آیا او این جمله را برای کارلوس کروش نوشته؟

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------