جامانده از بازی ایران و کلمبیا/ از درخشش صمیمی تا گل چیپ حسن‌زاده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مسابقات فوتسال گرندپری - برزیل؛
جامانده از بازی ایران و کلمبیا/ از درخشش صمیمی تا گل چیپ حسن‌زاده

تیم ملی فوتسال ایران در حالی در اولین دیدار خود در مسابقات گرندپری برزیل برابر کلمبیا به برتری دست یافت که درخشش علیرضا صمیمی دروازه‌بان تیم ملی بارها مانع گلزنی بازیکنان حریف شد.

مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل از چهارشنبه شب در این کشور آغاز شد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۴ بر یک از سد کلمبیا خود عبور کند و گام اول را محکم بردارد. برای ایران در این دیدار حسین طیبی (دو بار)، علی اصغر حسن زاده و حمید احمدی گلزنی کردند.


ایران در حالی در این بازی به برتری رسید که علیرضا صمیمی دروازه‌بان تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشت و با عکس‌العمل‌هایش بارها مانع گلزنی بازیکنان تیم کلمبیا شد؛ بخصوص زمانی که تیم ملی از حریفش پیش افتاده بود و نیاز به حفظ نتیجه داشت. البته توپ کلمبیایی‌ها دو بار در جریان بازی به تیرک دروازه ایران برخورد کرد.

گل اول بازی توسط حسین طیبی و روی یک چرخش عالی به دست آمد. گل دوم هم از سماجت طیبی برای توپ‌گیری از بازیکن کلمبیا آغاز شد و این بازیکن با دادن یک پاس آرام به علی اصغر حسن‌زاده او را در موقعیت گل قرار داد. حسن‌زاده هم با یک ضربه چیپ از گوشه زمین گل دوم ایران را به ثمر رساند.

موضوعی که رضایت کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران را از این بازی در پی داشت، علاوه بر پایان دادن به پیروزی‌های کلمبیا مقابل ایران، تمرکز بالای بازیکنان تیم ملی بود. ناظم الشریعه از بازیکنان ایران خواسته است که تا انتهای مسابقات با همین تمرکز بازی کنند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------