کی‌روش: در برخی بازی‌ها علی دایی را هم مثل رحمتی صدا می‌زنند/ بین‌المللی بازی کردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امروز اجازه دفاع کردن از بازیکنانم را ندارم
کی‌روش: در برخی بازی‌ها علی دایی را هم مثل رحمتی صدا می‌زنند/ بین‌المللی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل ترکمنستان 90 دقیقه به آنها فشارآوردیم و با تفکر بین‌المللی بازی کردیم.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل ترکمنستان با  تأخیر 15 دقیقه ای در نشست خبری حضور پیدا کرد و در خصوص این بازی گفت:تبریک می‌گویم این برد را به تک تک بازیکنان تیم ملی از دروازه‌بان تا مهاجمان و حتی کسانی که نیمکت نشین بودند چرا که بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. امروز فوتبالی با تفکر بین‌المللی بازی کردیم.و 90 دقیقه فوتبالی را دیدیم که در کل زمین به تیم ترکمنستان فشار آوردیم. با همه احترامی که برای تیم ملی ترکمنستان قائل هستیم اما می‌توانستیم امروز 6 بر یک یا هشت بر یک ترکمنستان را شکست دهیم چرا که بازی در اختیار ما بود هرچند که تیم ترکمنستان هم فوتبال خوب و با نظمی را ارائه داد.

وی در مورد اینکه در دقایقی از بازی هواداران مهدی رحمتی را تشویق کردند ادامه داد: البته برخی از هواداران هم در لحظاتی از بازی نام علی دایی را در یکی از بازی‌ها صدا می‌زنند شاید به خاطر اینکه ما در برخی بازی‌ها موقعیت را از دست می‌دهیم اما ما با در برخی از بازی‌ها با یازده بازیکن می‌توانیم بازی کنیم، رحمتی هم همینطور چرا که او تصمیم گرفت از تیم ملی استعفا بدهد و برود.

کی‌روش افزود: فکر می‌کنم مهمترین مسئله بازی امروز گرفتن سه امتیاز بود. به هیچ عنوان ساده نیست که با فشار بالا در نود دقیقه در یک بازی حمله کنیم و به تیم حریف فشار وارد کنیم. البته جزئی از بازی است که شاید یک پاس اشتباه می‌دادیم یا حرکت مؤثر انجام نمی‌دادیم اما اینها هم جزئی از بازی است و در تیم ملی که امروز ما دیدیم هیچ‌گونه حرکات انفرادی ندیدیم. ما با هم می‌رویم و با هم بازی می‌کنیم و حتی اگر هم ببازیم با هم می‌بازیم. بار دیگر می‌گویم که از نظر کلی امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: بدون هیچ‌گونه جانب‌داری باید بگویم که باید شش گل یا هشت گل به ترکمنستان می‌زدیم و کسانی که نمی‌توانند از این مطلب قدردانی کنند باید در خانه بمانند.

کی‌روش در مورد اینکه تیم ایران با عمان هم امتیاز شده و عمانی‌ها هم تدابیری برای بازی با ما خواهند اندیشید فکر می‌کنید صدر جدول چه شرایطی خواهد داشت، اظهار داشت: در حال حاضر همانطور که در کنفرانس قبلی هم گفتم در این دوره از مسابقات ما توانسته‌ایم از بعد تهاجمی و دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم و این عملکرد خوب به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد که مقابل گوام روحیه تیمی خوبی داشته باشیم. قبل از بازی متأسفانه برخی از بازیکنان مهم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: امروز به خاطر اینکه اجازه صحبت کردن و حق دفاع کردن از تیمم را ندارم متأسفانه باید بگویم که قبل از جام جهانی برزیل می‌توانستم از تیمم و بازیکنانم دفاع کنم اما امروز این اجازه را ندارم. برای بازی بعدی هم سعید عزت‌اللهی، احسان حاج صیفی، علیرضا حقیقی، امید ابراهیمی، سردار آزمون را در اختیار نداریم البته با اطمینان کامل به این روند ادامه می‌دهیم و به همین تیم اعتماد کامل را دارم. در حال حاضر به زمانی رسیدیم که مثل تیم‌های ملی جهان گروهی از بازیکنان را در اختیار داریم که با آمادگی حاضرند برای تیم ملی کشورشان بجنگند. البته من هم متأسف هستم که نمی‌توانیم بازیکنانی که به آنها اشاره کردم را در بازی با گوام در اختیار داشته باشیم اما بقیه بازیکنان را برای این بازی در اختیار داریم.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------