علی دایی و اشتباه در رابطه با کی‌روش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


علی دایی: معیار دعوت به تیم ملی چیست؟
علی دایی و اشتباه در رابطه با کی‌روش

علی دایی در انتقاد به صحبت های کارلوس کی روش در زمینه بازنشسته شدن مهاجم سابق ایران اعلام کرد او باید درباره عدم دعوت بازیکنان آماده به تیم ملی پاسخگو باشد.

علی دایی در این مصاحبه که با همشهری ورزشی انجام داده در پاسخ به سوالی درباره اینکه کارلوس کی روش اعلام کرده رحمتی و دایی بازنشسته شده‌اند، گفت: نمی‌دانم منظور او چه بوده اما فقط این را می‌گویم که بازیکنان آماده‌ای در لیگ هستند که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. خیلی دوست دارم بدانم معیار دعوت بازیکنان به تیم ملی چیست.

این درحالی است که به نظر می رسد سوال مطرحه با اظهارنظری کارلوس کی روش کاملا متفاوت بوده و سرمربی تیم ملی در اظهارنظری روشن و واضح اعلام کرده بود بازیکنانی که از تیم ملی خداحافظی کرده اند را نمی تواند به اردو دعوت کند. کی روش در این مصاحبه بعد از پیروزی برابر ترکمنستان درباره تشویق مهدی رحمتی بعد از گل دریافتی ایران گفت: برخی از هواداران هم در لحظاتی از بازی نام علی دایی را در یکی از بازی‌ها صدا می‌زنند شاید به خاطر اینکه ما در برخی بازی‌ها موقعیت را از دست می‌دهیم اما ما با در برخی از بازی‌ها با یازده بازیکن می‌توانیم بازی کنیم، رحمتی هم همینطور چرا که او تصمیم گرفت از تیم ملی استعفا بدهد و برود.

علی دایی با اشاره به برتری 3 بر یک تیم ملی مقابل ترکمنستان گفت: ترکمنستان در حد و سطح ما نیست و پیروزی مقابل این تیم نباید برای ما دغدغه باشد. با این حال جوانگرایی در تیم ملی اتفاق خوبی است و باید ادامه داشته باشد. نباید جوانگرایی را رها کرد و باید به این نفرات توجه لازم را داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی و حال حاضر صبا در ادامه این انتقاد گفت: قبلاً هم گفته بودم که بازیکنان آماده‌ای در لیگ بازی می‌کنند که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. از تیم صبا چند نفر می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند که این اتفاق رخ نداد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------