استیماچ: این همان تیمی است که محرم در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این همان تیمی است که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد.

ایگور استیماچ پس از شکست مقابل گسترش در نشست خبری گفت: بازی جالب و با انگیزه‌ای بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. در 15 دقیقه اول گسترش تیم برتر بود و ما تمرکز لازم را نداشتیم. ضمن اینکه بازی عجولانه‌ای را هم انجام دادیم.

وی ادامه داد: چند فرصت خوب داشتیم اما در نواختن ضربات نهایی به مشکل خوردیم. البته گسترش هم نسبت به ما چند فرصت داشت اما در نهایت از این بازی خوب این گسترش بود که برنده میدان شد.

استیماچ در مورد استفاده از رحمان احمدی در دیدارهای سپاهان گفت: این همان تیمی است که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد و من هم همان تیم را به زمین می‌فرستم.

وی در مورد اینکه چرا از نویدکیا استفاده نمی‌کند، گفت:‌محرم چه روی نیمکت باشد و چه درون زمین و چه روی سکوها لیدر ماست و هر جا باشد تاثیرگذار است. هر موقع احساس کنیم به نویدکیا بازی خواهیم داد.

سرمربی سپاهان افزود: پس از 120 دقیقه بازی مقابل ذوب‌آهن هنوز خستگی را احساس می‌کردیم و این عواملی است که باعث شود نتوانیم امروز از نیروهای خود بیشتر بهره ببریم. ضمن اینکه نبود سرلک و کریمی نیز تاحدودی اثرگذار بود.

وی گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم برنده باشیم، سعی می‌کنیم طوری تمرین کنیم که در تمام زمینه‌ها به موفقیت برسیم. درست است که جام حذفی را از دست دادیم اما برای حضور در آسیا برنامه دیگری داریم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------