تاسیسات دریایی در 24 ثانیه پایانی قهرمانی را از تبریز گرفت/ شمسایی: من مرد لحظه‌ها هستم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتسال تاسیسات دریایی عنوان قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را از آن خود کرد.

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که تمامی نگاه‌ها به 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز بود چرا که مدعیان قهرمانی در این شهرها به مصاف رقبا رفتند.

تیم‌های تاسیسات، گیتی‌پسند و مس سونگون با 49 امتیاز و بنا به تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته بودند که همین مسئله دیدار این تیم‌ها مقابل رقبایشان را حساس می‌کرد.

تیم صدرنشین تاسیسات دریایی میهمان تیم سقوط کرده فردوسی مشهد بود و به سختی در دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در دقایق پایانی این بازی تاسیساتی‌ها با سیستم پاورپلی به سمت دروازه فردوسی حمله‌ور شدند که احمدی توانست بازی را به تساوی بکشاند و در حالی که تنها 24 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود قدرت بهادری توانست گل پیروزی‌بخش تاسیسات را به ثمر برساند و قهرمانی را از آن خود کند.

در اصفهان تیم گیتی‌پسند میزبان حفاری اهواز بود و در حالیکه 3 بر صفر از حریف خود پیش بود 3 گل دریافت کرد تا قهرمانی را از دست داده ببیند.

در تبریز مس میزبان میثاق تهران بود و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید تا با 52 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تاسیسات در رده دوم قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و دبیری تبریز لغو شد.
 
نتایج کامل هفته پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:

شهروند ساری 2 - فرش‌آرا یک

گیتی‌پسند 3 - حفاری 3

مس سونگون 5 - میثاق تهران صفر یک

فردوسی مشهد یک - تاسیسات دریایی 2

شهید منصوری 2 - یاسین پیشرو یک

--------------------------

شمسایی: من مرد لحظه‌ها هستم / هیچ کس جای من نیست

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی پس از دومین قهرمانی با تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال در مشهد در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب بود. دو تیم فوتسال پاکی را به نمایش گذاشتند. شاهد دو نیمه متفاوت بودیم.

وی ادامه داد: ابتدا یک بر صفر عقب افتادیم و 10 گل هم می‌خوردیم فرقی نداشت. تلاش ما به ثمر نشست و سومین قهرمانی متوالی خود را کسب کردم. موفق شدیم در شهر امام‌رضا(ع) قهرمان شویم. بهترین اتفاق برای من قهرمانی و بالا بردن جام در شهر امام‌رضا بود.

سرمربی تاسیسات افزود: هیچ کس جای من نیست که ببیند خیلی زودتر از تیم‌های دیگر که کار  را شروع کردیم و چه سختی‌هایی کشیدیم.

شمسایی درباره عدم حضورش در بازی گفت: مصدوم بودم و نمی‌توانستم بازی کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تیم‌ملی نیز گفت: از تیم ملی گلایه‌ دارم که بعد می‌گویم.  باید به تیم‌ملی کمک کنیم و دعاگوی تیم‌ملی باشیم.

سرمربی‌تاسیسات درباره ادامه کار با این تیم هم متذکر شد: من مرد لحظه‌ها هستم و هنوز وضعیت مشخصی ندارم. گاهی ممکن است با مدیر یا تیمی عکس بگیرم و بعد به تیم دیگری بروم.

وی درباره تماشاگران مشهدی هم گفت: تماشاگران مشهدی عالی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

 

اخبار ورزشی - فارس،ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------