صعود قاطعانه کره جنوبی و ژاپن به مرحله حذفی انتخابی المپیک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم های امید ژاپن و کره جنوبی با برتری پرگل برابر حریفانشان راهی مرحله حذفی انتخابی المپیک 2016 ریو شدند.

از گروه دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ریو عصر امروز ژاپن به مصاف تایلند رفت و موفق شد با 4 گل این تیم را شکست دهد تا صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند.

ژاپنی‌ها که در بازی نخست خودشان توانسته بودند کره شمالی را از پیش رو بردارند این بار با 4 گل از سد تایلند گذشتند که در بازی اول خود عربستان را متوقف کرده بود. برای ژاپن در این دیدار یویا دو بار، یاجیما و سوزوکی گلزنی کردند. دیگر دیدار این گروه از دقایقی دیگر بین عربستان و کره شمالی برگزار خواهد شد.

در گروه سه رقابت‌ها نیز تیم امید کره جنوبی موفق شد با 5 گل امید یمن را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. کره‌ای ها که در روز نخست توانسته بودند ازبکستان را با نتیجه دو بر یک شکست دهند در دیدار برابر یمن کار سختی نداشتند و با هت تریک اوون کوان چانگ و دو گل ریو سیونگ وو و کیم سئونگ جوون حریفانشان را گلباران کردند. امشب دیگر دیدار این گروه برگزار می شود و امید ازبکستان برابر امید عراق به میدان خواهند رفت. فردا یکشنبه نیز بازی های گروه 4 برگزار خواهد شد.

تیم ملی امید ایران دوشنبه باید در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود برابر امید چین به میدان برود که تیم از پیش حذف شده این رقابت‌هاست.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------