منصوریان: صدایم شبیه چاووشی شده است!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

صدایم شبیه چاووشی شده است!
منصوریان: لیاقت بیرانوند این شعارها نبود/بعد از باخت در جام حذفی خیلی‌ها به من تهمت زدند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: گروه آنالیز ما استقلال و تک تک بازیکنان این تیم را به خوبی آنالیز کرده است.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل استقلال در رابطه با پیروزی تیمش گفت: دو نکته مثبت وجود داشت که می‌توانست ما را امروز برنده کند. اول اینکه ما بعد از شکست مقابل الجیش کار تاکتیکی نکردیم و فقط از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم و دوم اینکه گروه آنالیز ما استقلال و تک تک بازیکنان این تیم را به خوبی مورد آنالیز قرار دادند. ما می‌دانستیم آنها روی ارسال از کناره‌ها موفق هستند. به خصوص یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی این کار را خوب انجام می‌دهند. در کل بازی خوبی بود و امیدوارم هوادارن راضی شده باشند. البته ما هوادار زیادی در ورزشگاه نداریم.

منصوریان گفت: وقتی از جام حذفی حذف شدیم و مقابل استقلال شکست خوردیم خیلی‌ها به من تهمت زدند و حرف‌های بدی گفتند. من عاشق هواداران استقلال و این تیم هستم ولی هیچ وقت کم‌فروشی نکردم. جلوی تیمی بازی می‌کردم که از صمیم قلب دوست داشتم. ما هوادار نداریم و باید این نقیصه را با بازی خوب جبران کنیم.

وی در مورد شعارهایی که از سوی هواداران علیه علیرضا بیرانوند سرداده می‌شد،؛ گفت: لیاقت بیرانوند این شعارها نبود. او حقش نبود این حرف‌ها را بشنوند. این بازیکن 25 ساله در آینده عملکرد خوبی داشته باشد. خیل از بازیکنان بودند که در دقیقه 90 به استقلال یا پرسپولیس رفتند. اول فصل بحث حضور بیرانوند در استقلال مطرح بود اما در وسط فصل بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد.

سرمربی نفت تهران گفت: لازم نبود اینقدر علیه بیرانوند فحاشی شود. من به او گفته بودم در طول بازی آرامشش را حفظ کند. جمعیتی که امروز در ورزشگاه هوادار استقلال بود به بیرانوند گفتم در تیم ملی از تو حمایت می‌کند. باید تجربه کسب کنیم و از این پیچ‌ها بگذری تا بتوانی روزی پا جای عابدزاده و مهدی رحمتی بگذاری. او هم آرامشش را خوب حفظ کرد ولی من در رختکن بابت فحاشی‌هایی که به او صورت گرفت از این بازیکن عذرخواهی کردم.

منصوریان در مورد عملکرد داوری تاکید کرد: ما در روزهایی هم که می‌باختیم از داوری صحبت نکردیم و حالا بعداز برد هم این کار را نمی‌کنیم. صحنه‌ای که استقلالی‌ها متعتقدند توپ به دست بازیکن ما خورده را از دور دیدم و نمی‌دانم آیا هند اتفاق افتاده یا نه. به هر حال داور در یک لحظه تصمیم گرفت و آن ادامه بازی بود.شاید در برنامه 90 مشخص شود که پنالتی اتفاق افتاده اما ما در تیم نفت ادبیاتی را دنبال می‌کنیم و آن احترام به داوری است.  به همین خاطر در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. چه اتفاق به نفع ما باشد و چه به ضرر ما. ما در هفته گذشته از داوری ضربه خوردیم.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا داوری امروز به سود تیم خاصی بوده است، اظهار داشت: ما تیم خاصی نیستیم در کل 30 هوادار هستیم و اگر در بازی آسیایی 10-15 هزار هوادار می‌آید آنها هوادار استقلال و پرسپولیس هستند. ما کم‌جمعیت‌ترین تیم لیگ هستیم که شاید در بین تیم‌های لیگ یکی هم هواداران ما کمتر باشند. کارکنان شرکت نفت و خانواده‌هایشان به ورزشگاه نمی‌آیند. فقط 20-30 نفر از شرق تهران به ورزشگاه می‌آیند که شاید به آنها تی‌شرت بدهیم که ما را بیشتر تشویق کنند.

منصوریان در ادامه تاکید کرد: بچه‌های ما آرزو دارند روزی در پرسپولیس یا استقلال بازی کنند. ما در مورد داوری حرفی نمی‌زنیم و به داوری احترام می‌گذاریم و برای همه احترام قائل هستیم. از پرویز مظلومی هم تشکر می‌کنم که در بازی با الجیش به ورزشگاه آمد. خیلی‌ها می‌گفتند او آمده تا ما را آنالیز کند ولی او می‌توانست این کار را از خانه انجام دهد تا از ما حمایت کند.

سرمربی نفت در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه تصریح کرد: جوانان ما نمی‌دانستند کی‌روش به ورزشگاه می‌آید و اگر از این مسئله مطلع می‌شدند شاید این مورد برایشان استرس‌زا بود. آنها بسیار بی‌ریا بازی کردند. بنده بسیار خوشحال می‌شوم که بازیکنانم به تیم ملی دعوت شوند و بازیکنان ما می‌توانند لباس تیم ملی را بپوشند. نه من و نه بازیکنان تیم نمی‌دانستیم که کی‌روش به ورزشگاه می‌آید.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر گرفتگی صدایش به شوخی به آنها گفت:امروز صدایش شبیه به محسن چاوشی شده است.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------