سوریان: در ۴۵ روز ۲۰ کیلو وزن کم کردم/ بنا: خیلی‌ها نامردی کردند، خدا جواب‌شان را داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: المپیک ریو بدون سوریان بی‌مزه می‌شد.

به گزارش تسنیم، محمد بنا پس از کسب سهمیه المپیک توسط سوریان اظهار داشت: وزن 59 کیلوگرم المپیک بدون سوریان بی‌مزه بود و خدا را شکر که مزه این وزن به المپیک رسید.

وی افزود: خیلی فشار روی من بود و سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام را گذراندم. از قزاقستان تا امروز فقط سختی کشیدم و برای من و حمید و همکارانم خیلی سخت گذشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: سهمیه گرفتن حمید خیلی مهم بود و خوشحالم که ترکیب تیم کامل شد، البته باید توجه داشت که سوریان بیش از هر کسی اذیت شد و کسی فکر نمی‌کرد که او به چه میزان فشار تحمل می‌کند.
بنا عنوان کرد: خیلی‌ها نامردی و در حق سوریان بد کردند و خدا جواب آنها را داد. امیدوارم جواب آنها بدتر هم داده شود. 2 ماه هر چه خواستند گفتند ولی خوشحالم که سوریان سهمیه گرفت.

وی در خصوص سکوتش در این مدت نیز تصریح کرد: واقعا خیلی صحبت‌های بی‌منطق شنیدم و ترجیح دادم که سکوت کنم ولی خدا بالای سر همه ما بود و جواب برخی را داد.

سوریان: هدفم طلای المپیك است
فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم گفت: طی ۴۵ روز حدود ۲۰ کیلوگرم وزن کم کردم ولی خوشحال که سهمیه المپیک را گرفتم.

حمید سوریان پس از کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: هدف من طلای المپیک ریو 2016 است و تمام سختی‌ها را نیز برای این سهمیه تحمل کردم.

وی افزود: وقتی برای سومین بار سر وزن قانونی آمدم خیلی شرایط برایم سخت شد اما چون هدف المپیک است، همه سختی‌ها را به جان خریدم. می‌دانستم که باید سهمیه المپیک را کسب کنم و به همین علت هم تلاش کردم.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و زمانی‌که در 45 روز حدود 20 کیلوگرم وزن کم کردم خیلی به من سخت گذشت. من باید در گزینشی اول سهمیه را می‌گرفتم ولی به هر شکل کار به روز آخر رسید.


سوریان ادامه داد: خدا را شکر با لطف خدا و تلاش کادر فنی این مهم محقق شد و امیدوارم در المپیک موفق باشم. با توجه به حواشی خوشحالم که سهمیه گرفتم ولی به اعتقاد من اینکه برخی می‌گویند سوریان سنش بالاست، درست نیست و همین سلجوق سبلی با 37 سال سن سهمیه گرفت و به اعتقاد من در هر شرایطی موفقیت امکان‌پذیر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------