منصوریان: به طاهری متذکر می شوم هر جا ما ورود کردیم آنجا نیاید! /کنعانی‌زادگان را از ملوان گرفتیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت :جا دارد در مورد محل تمرین به طاهری متذکر شوم که هر جا استقلال است آنها نیایند .

به باشگاه خبرنگاران، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت آبی پوشان اظهار داشت:خداروشکر از وضعیت بدنی بازیکنانم رضایت کامل را دارم و شرایط بدنسازی ما در راستایی که می‌خواستیم تغییر کرد. در 15 روز اخیر طبق برنامه مربی بدنساز‌مان تمرین کردیم و پس از آن بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تمرینات خود را دنبال کردند .بزرگتر های تیم نیز عملکرد خوبی دارند و روی هم رفته از نحوه تمرین و از باشگاه برای برگزاری اردوی ارمنستان بسیار راضی هستم .

وی ادامه داد:تنها مشکل ما محل تمرین بود که از افشارزاده ،جهانیان خواسته ایم را به این امر رسیدگی کنند اما به نظر پرسپولیس نیز در نظر دارد در محل تمرین ما تمرینات خود را پیگیری کند که جا دارد به طاهری متذکر شوم هر جا ما ورود کردیم آنجا نیایند.صلاح نیست دو تیم بزرگ پایتخت هر روز یک جا تمرینات خود را دنبال کنند و باید بگویم ما و پرسپولیس با یکدیگر رقیب هستیم اما نباید این قدر حساسیت به خرج داد. من و کریم باقری هم با یکدیگر 20 سال است رقیب هستیم اما با هم رفاقت هم داریم.

منصوریان افزود :پرسپولیسی ها دو زمین در اختیارشان هست و ما خواستیم که زمین شماره 2 آزادی به طور کامل در اختیار استقلال قرار بگیرد چرا که نمی‌توانیم هر روز وسایل خود را در وانت گذاشته و به این زمین و آن زمین برویم، خوب نیست که جای ثابت نداریم.

سرمربی استقلال درباره محرومیت مهدی رحمتی و تماشاگران از حضور در بازی های استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در هفته اول مسابقات  یکی از بهترین بازیکنان مان را نداریم. الان زمان مناسبی برای حرف زدن نیست اما بعدا در مورد محرومیت رحمتی صحبت می کنم .درباره بحث تماشاگر هم باید بگویم این بحث دیگر جمع شده است.این بحث ها برای من باعث شک و شبهه شده و پس از بازی نفت می گویم چه اتفاقی رخ داده است.

وی درباره احسان حاج صفی گفت:دیگر درباره حاج صفی دیگر صحبت نمی کنم.

منصوریان درباره جدایی سجاد شهباززاده اظهار داشت:در هر صورت ما دوست داشتیم سجاد در کنار ما بماند اما او در رویایی حضور در اروپا بود.از هواداران استقلال می خواهم که علیه او موضع نگیرند.از کادر فنی هم خواستم اگر سجاد هنوز در ایران است به بدرقه اش بروند.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا از کارلوس کی روش خبری دارد یا نه بیان داشت:فعلا خبری ندارم.

منصوریان در واکنش به این مسئله که پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس است و استقلال با جذب او کار غیرقانونی انجام داده گفت:در ابتدا باید بگویم برای جذب کنعانی‌زادگان ما اطلاعات کافی داشتیم که اقدام به گرفتن او کردیم، ضمن اینکه ما این بازیکن را از ملوان در اختیار گرفتیم و بحثی هم در آن نیست.

اینکه باشگاه پرسپولیس سنگ‌اندازی می‌کند، به ما ارتباطی ندارد و ما در جذب این بازیکن طبق اصول خودمان عمل کرده و کار غیرقانونی انجام ندادیم، به زودی هم کارت بازی او صادر خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------