منصوریان به نشست خبری نیامد/خرمگاه: منصوریان زیاد توهین شنید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

همانگونه که انتظار می رفت سرمربی استقلال تهران به نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان نیامد و به جای وی محمد خرمگاه در نشست شرکت کرد.

به گزارش مهر، محمد خرمگاه یکشنبه شب پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: متاسفانه در این بازی به علیرضا منصوریان توهین های بی شماری شد و اگر خودتان را به جای وی بگذارید قطعا نمی توانید با این شرایط در نشست خبری شرکت کنید.

وی افزود: منصوریان با نیامدن به نشست خبری قصد دارد اعتراض خود را به این مسئله نشان دهد که دلیلی ندارد این همه ناسزا به وی در این بازی گفته شود.

خرمگاه ادامه داد: رفتاری که امروز با منصوریان شد اصلا ورزشی نبود. شاید حرفی از سوی منصوریان در جایی زده شده ولی دیگر ادامه این توهین ها مناسب نیست.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: ما در یک محیط ورزشی حضور داریم و اصلا قصد حرفهای منصوریان اینگونه نبود است که برداشت می شود و باعث توهین به وی شده است. اصلا خوب نیست یک مربی یا یک ورزشکار به اهواز بیاید و به وی اینگونه توهین شود.

وی در خصوص تصمیم منصوریان برای عدم حضور در نشست خبری نیز گفت: درست یا اشتباه بودن این تصمیم را من نمی دانم ولی به هر حال وی تصمیم گرفت که در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکند.

خرمگاه در خصوص اینکه به نظر می رسد منصوریان قصد بزرگنمایی جو ورزشگاه الغدیر اهواز را دارد و چنین شرایطی در ورزشگاه آزادی نیز رخ می دهد نیز گفت: من از این بابت از شما غذرخواهی می کنم ولی عقیده دارم توهین کردن و توهین شنیدن در هیچ شهر و ورزشگاهی خوب نیست و نباید این مسائل در فوتبال ما رخ دهد.

مربی استقلال تهران همچنین در خصوص بازی نیز گفت: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و حتی موقعیت های مناسبی برای گلزنی به دست آوردیم ولی به خوبی از آنها استفاده نکردیم به خصوص اینکه از قبل اطلاع داشتیم هر چه از زمان بازی بگذرد شرایط برای ما سخت تر می شود.

خرمگاه ادامه داد: روی حریف شناخت کافی داشتیم و پس از گلی که از آنها دریافت کردیم به خوبی به بازی برگشتیم و حتی گل تساوی را به آنها زدیم ولی واقعیت این است که ما به خوبی از موقعیت های به دست آمده استفاده نکردیم.

وی بیان کرد: با این وجود از شرایط بازی کردن بازیکنان خود راضی هستیم و شیوه بازی آنها ما را به آینده امیدوار کرد ولی باید مشکل زدن ضربات نهایی خود را حل کنیم.

مربی استقلال خوزستان در خصوص عدم استفاده از آرش افشین در این بازی نیز اظهار کرد: شرایط استفاده از این بازیکن در این بازی برای ما پیش نیامد و ان شاء الله در بازی های آینده از این بازیکن استفاده کنیم. در خصوص مگویان نیز احساس کردیم این بازیکن می تواند در سمت چپ بهتر بازی کند.

خرمگاه در خصوص ضعف این تیم در خط حمله نیز گفت: ما به بازیکنان خود ایمان داریم و باید صبر کنیم تا آنها بتوانند توانایی های خودشان را بروز دهند چرا هنوز دو هفته از لیگ برتر گذشته است.

به گزارش مهر، از سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه یکشنبه تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم خوزستانی به پایان رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------