برانکو ایوانکوویچ: جایی برای رضاییان نداریم/ پرسپولیس به دنبال یک بازی روان است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص بازگشت رامین رضاییان به تیم پرسپولیس گفت: جایی برای رضاییان نداریم و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردا یک بازی سخت برابر تیم گسترش فولاد دارد، گفت: در دو سال اخیر گسترش فولاد خیلی با ثبات و با برنامه بوده است.

وی سپس با اشاره به اینکه گسترش فولاد تیمی است که خوب بازی می کند، ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که باعث شد گسترش فولاد سال گذشته بالای جدول نباشد، مصدومیت نصرتی بوده است.

برانکو با تمجید از عملکرد فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: کمالوند نفراتی را امسال از دست داد ولی بازیکنان خوب جدیدی آورده و جای بازیکنان قبلی را پر کرده است.

وی به خرید های جدید تیم تبریزی اشاره کرد و گفت: تمدید قرارداد شجاعیان، خرید دخسوس و خلعتبری نشان داد که گسترش فولاد برای امسال برنامه هایی دارد و فردا برای همین بازی سختی در خانه حریف داریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد تیمش نیز گفت: پرسپولیس به دنبال بازی روان است و می خواهیم همیشه نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

برانکو همچنین ادامه داد: گسترش فولاد و پرسپولیس در بازی فردا تلاش خود را می کنند تا بهترین بازی را ارائه دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------