اظهارات منصوریان پس از شکست مقابل صنعت نفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علیرضا منصوریان:
باتجربه‌ها باید جوانان را از خواب بیدار می‌کردند/ غافلگیر شدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از رقم خوردن دومین شکست تیمش در لیگ شانزدهم گفت: باتجربه‌ها باید جوانان را از خواب بیدار می‌کردند.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از شکست ۲ بر یک شامگاه جمعه تیمش برابر صنعت نفت به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم روند خوبی را در این بازی داشتیم و یک غفت باعث شد که شکست بخوریم. شاید فکر می کردند که در دقایق پایانی بازی تمام شده است. نفرات باتجربه باید بچه های جوان را از خواب بیدار می کردند. کادر فنی هم اشتباهات استراتژیک داشت. پیش بینی این اتفاق را هم کرده بودیم. احساس کردند که بازی تمام شده است.

وی افزود: باید در دقایق پایانی تعویض های بهتری انجام می دادیم. اگر می خواستیم مالکیت توپ را داشته باشیم باید نفرات تازه نفس می آوردیم. شاید روی آوردن زکی پور باید تامل بیشتری کنیم. این بازیکن خواب بود و شاید بهتر بود که در دیداری خارج از خانه از او استفاده می کردیم. با این حال احساس می کنم بچه ها یک لحظه خواب رفتند و فکر کردند تمام شده است.

 

 سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اشتباهات خط دفاعی اش گفت: ما در این نقطه ضعف داریم و باید خیلی کار کنیم. شاید لازم نباشد که همیشه شیک بازی کنیم. این ایراد قابل رفع است چون اشتباهات شخصی است. باید روی این نقطه ضعف کار کنیم.

علیرضا منصوریان در مورد اینکه آیا فکر نمی کنید که تیم شما به یک تمام کننده نیاز دارد گفت: نفراتی که ما به خدمت گرفتیم بازیکنان خوبی هستند. کاوه رضایی می تواند یکی از بهترین گلزنها باشد. با این حال این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا خودشان را در بین این همه هوادار پیدا کنند. خط حمله استقلال نیاز به زمان دارد تا بداند که اگر موقعیت سوزی کنند ممکن است نتیجه بازی عوض شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------