اظهارات عجیب مدافع پرسپولیسی تیم استقلال; کادر فنی بی تجربگی کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

محمدحسین کنعانی زادگان:
کادر فنی بی تجربگی کرد/با قدرت به استقلال برمی گردم

مدافع آبی پوشان با بیان اینکه در دقایق پایانی، هم کادر فنی و هم بازیکنان بی تجربگی کردند، گفت: می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما غفلت بازیکنان باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم.

به گزارش مهر، محمدحسین کنعانی زادگان پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی با ابراز رضایت از عملکرد آبی پوشان گفت: بازی خوبی ارائه دادیم و تا دقیقه ۸۵ بازی حاکم بر میدان بودیم.

وی تاکید کرد: درست در دقایق پایانی به دلیل بی تجربگی بازیکنان و کادر فنی سه امتیاز را از دست دادیم و شرمنده هواداران شدیم.

مدافع استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: به راحتی می توانستیم گل های بیشتری را به صنعت نفت آبادان بزنیم اما بدشانس بودیم و چندین موقعیت مان به سادگی از دست رفت.

کنعانی زادگان در خصوص مصدومیتش نیز گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان و در دقایق پایانی زانویم خالی کرد اما با توجه به اینکه لحظاتی تا پایان بازی نمانده بود ادامه دادم و متاسفانه در MRI اولی که گرفتم ۳۰ تا ۴۰ درصد رباطم دچار پارگی شده اما قرار است دکتر نوروزی یک MRI دیگری از من بگیرد و وضعیت مصدومیتش را مشخص کند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شد شما قبل از آمدن به استقلال مصدوم بوده اید، گفت: این حرف خنده داری است، مگر می شود در تست پزشکی پیش فصل مصدومیت من مشخص نشود و دکترها متوجه نشوند؟

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای به دنبال حاشیه سازی برای من هستند و می خواهند من را از استقلال دور کنند.

کنعانی زادگان در ادامه تصریح کرد: مطمئن باشید با قدرت باز خواهم گشت و دینم را به استقلال ادا خواهم کرد.

مدافع آبی پوشان در پایان با اظهار شرمندگی مقابل هواداران گفت: متاسفانه شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم اما قول می دهیم در ادامه موفق باشیم و استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------