افتخاری: دربی را هم ببازیم، منصوریان برکنار نمی‌شود/کجای دنیا هیئت مدیره مصاحبه می‌کند؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 منصوریان پادوانی و یک بازیکن از نفت را می‌خواهد
افتخاری: دربی را هم ببازیم، منصوریان برکنار نمی‌شود/کجای دنیا هیئت مدیره مصاحبه می‌کند؟

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد که در صورت شکست استقلال در دربی هفته ششم، علیرضا منصوریان برکنار نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت: من هنوز مدیرعامل باشگاه نیستم و همچنان به عنوان سرپرست کارم را ادامه می‌دهم. هیئت مدیره نامه ما را به مجمع فرستاده است و در این مدت دنبال کارهای باشگاه و سر و سامان دادن به تیم بودیم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: تمرین کردن تیم بزرگسالان در کمپ باعث اعتراض همسایه‌ها به سر و صداهای موجود در تمرین می‌شد. به همین دلیل دنبال محل برگزاری تمرین در ورزشگاه امام رضا هستیم. بحث اول ما در مورد کمپ هم این بود که چمن را در اختیار تیم پایه‌ها بگذاریم، اما چون سکو دارد می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی را در اینجا برگزار کنیم. علیرضا منصوریان اعلام کرد که من سالن بدنسازی، دفتر و ...می‌خواهم. ما سه میلیارد اعتبار برای ورزشگاه امام رضا گرفتیم و باید اعلام کنند چه زمانی ورزشگاه امام رضا آماده می‌شود.

افتخاری در خصوص اینکه حکم او صادر نشده و حق امضا ندارد، گفت: این مشکل به زودی حل می‌شود.

وی افزود: در این مدت چند جلسه با شهرداری منطقه 5 داشتیم و از کمپ باشگاه بازدید کردند. قرار شد پیشنهادات خود را بدهند تا کمپ از این شرایط خارج شود. بچه‌های این محل در اینجا ثبت نام می‌کنند و اینجا پاسخگوی نیازهای مردم نیست. با شهردار منطقه 18 هم جلسه برگزار کردم تا در مورد ورزشگاه امام رضا صبحت کردیم. ورزشگاه امام رضا ورزشگاهی نیست که از آن بهره‌برداری شود.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: تمرین کردن تیم بزرگسالان در کمپ باعث اعتراض همسایه‌ها به سر و صداهای موجود در تمرین می‌شد. به همنی دلیل دنبال محل برگزاری تمرین در ورزشگاه امام رضا هستیم. بحث اول ما در مورد کمپ هم این بود که چمن را در اختیار تیم پایه‌ها بگذاریم، اما چون سکو دارد می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی را در اینجا برگزار کنیم. علیرضا منصوریان اعلام کرد که من سالن بدنسازی، دفتر و ...می‌خواهم ما سه میلیارد اعتبار برای ورزشگاه امام رضا گرفتیم و باید اعلام کنند چه زمانی ورزشگاه امام رضا آماده می‌شود.

افتخاری در خصوص اینکه حکم او صادر نشده و حق امضا ندارد، گفت: این مشکل به زودی حل می‌شود.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: جلسه قبلی به دلیل حضور وزیر ورزش و جوانان در محل تمرین نیمه‌کاره ماند. قرار است در جلسه بعدی حکم ما (مدیرعاملی) به مجمع برود. اگر خاطرتان باشد از وزیر ورزش سوال پرسیدید که چه زمانی سرپرستی من به مدیرعاملی تبدیل می‌شود. وزیر پاسخ داد که من مدیرعامل هستم. با این وجود، برای اینکه بتوانم اسناد را امضا کنم، باید روال قانونی برای مدیرعاملی من طی شود.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال ایران برای آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی گفت: همچنان کارم را با فوتسال انجام‌ می‌دهم تا حکم کفاشیان صادر شود. دو روز دیگر با کفاشیان، جلسه‌ای درباره تیم ملی فوتسال برگزار خواهیم کرد. با توجه به بازی‌های دوستانه تیم ملی در مشهد، توانستیم مجوز پخش مستقیم بازی با ازبکستان را بگیریم. همچنین در مشهد هتل، سالن و اسپانسر را گرفته‌ایم تا مشکلی به وجود نیاید.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا مطالب رسانه‌ها را می‌خواند یا خیر، گفت: خیلی کم فرصت خواندن مطالب رسانه‌ها برایم پیش می‌آید. البته برخی مواقع مطالب رسانه‌ها را می‌خوانم و بررسی می‌کنم.

وی در واکنش به این سوال که ظاهرا به علیرضا منصوریان تا دربی فرصت داده شده است، گفت: خودمان این کاره‌ایم و به تازگی وارد فوتبال نشده‌ایم که این چیزها را ندانیم. هیچ کجای دنیا این‌طور نیست که اگر مربی یکی دو ماه نتیجه نگیرد، با او خداحافظی کنند. زمانی که منصوریان به استقلال آمد، تیم در حال تغییر و تحول بود. یکسری مربیان و بازیکنان جا به جا شده بودند و انسجام تیم از بین رفته بود. نتیجه‌ عدم انسجام در بازی‌های ابتدای لیگ تاثیر گذاشت. خوشبختانه لیگ تعطیل شده و بازیکنان شبانه‌روزی در حال تمرین هستند. علاوه بر این، منصوریان خواهان دو بازیکن شده که ممکن است به تیم اضافه شوند. همین جا اعلام می‌کنم که استقلال چه دربی بازنده باشد چه برند هف، منصوریان سر جایش خواهد بود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه حسن زمانی اعلام کرده که در صورت شکست استقلال در دربی احتمال برکناری منصوریان وجود دارد، گفت: زمانی در مقامی نیست که درباره سرمربی حرف بزند. کجای دنیا دیده‌اید که هیئت مدیره مصاحبه کند؟ اظهارات ایشان محترم است، اما مدیرعامل در این زمینه تصمیم‌گیرنده است. قرارداد مربی بسته شده و مردانه نیست به خاطر نتیجه چند بازی بخواهیم اینطور تصمیم بگیریم. منصوریان بازیکن استقلال بوده و سابقه مربیگری خوبی داشته و نباید او را تنها بگذاریم. به شدت از منصوریان تا پایان لیگ حمایت می‌کنم و هر نتیجه‌ای بگیرد، او سرجای خودش خواهد بود.

افتخاری در پاسخ به این سوال که اگر اعضای هیئت مدیره به این نتیجه برسند که منصوریان باید برکنار شود، چه واکنشی خواهد داشت، گفت: اگر پایان فصل با توجه به فرصت‌هایی که به منصوریان داده شده، تیم نتیجه نگیرد، درباره او بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. اگر هیئت مدیره در این مقطع به این نتیجه برسد که عنوان کردید، پیشنهادش را به من خواهد داد و آن وقت من تصمیم‌ گیرنده خواهیم بود.

وی در رابطه با بحث خطر کسر امتیاز از استقلال به دلیل شکایت هلمکه بازیکن آلمانی پیشین استقلال عنوان کرد: پرونده این بازیکن فعلا در شورای حل اختلاف است. پس از شورای حل اختلاف، پرونده به کمیته انضباطی می‌رود. اگر کمیته انضباطی حکم به محکومیت ما بدهد، اعتراض خواهیم کرد. در غیر این صورت، کمیته انضباطی بازیکن را محروم خواهد کرد. به فدراسیون فوتبال هم اعلام کردیم که در صورت ابلاغ حکم فیفا، به ما اطلاع بدهند تا راهکارهای قانونی طی شود. آقای مانوسی‌فر کارهای بین‌المللی ما را انجام می‌دهد و کار حقوقی نمی‌کند. او پرونده‌های ما در فیفا را بررسی کرده و موردی باشد اطلاع می‌دهد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا صادق ورمزیار سرپرست آکادمی استقلال است یا خیر، گفت: ورمزیار طبق حکم قبلی مسئول رده‌های پایه است. من حکمی برای ورمزیار نزده‌ام و حکم قبلی به قوت خود باقی است. در جریان داستان گذشته علی سامره هم قرار ندارم و نمی‌خواهم به آن ورود کنم. با شرایطی که وجود دارد، بعید است که سامره بتواند کارش را در تیم امید ادامه دهد. در گذشته بی‌ثباتی باعث برخی مسائل شده است، اما در آینده دیگر این چیزها را نخواهید دید. مطمئن باشید همه چیز را در رده‌های مختلف رصد خواهیم کرد.

ما به مسائل بزرگ فکر می‌کنیم. به دنبال این هستیم که باشگاه شرایطی پیدا کند که رضایت هوادارانش را جلب کند. در کمپ باشگاه و ورزشگاه امام رضا مشکلات زیادی داریم که باید آنها را برطرف کنیم. مطمئن باشید که نقل و انتقالات و آکادمی را هم رصد می‌کنیم، اما اولویت نخست‌مان بزرگسالان است.

افتخاری درباره وضعیت تیم ملی فوتسال و اینکه آیا همراه تیم ملی راهی جام جهانی خواهد شد، تصریح کرد: معلوم نیست. اگر فرصت باشد، چند بازی جام جهانی را از نزدیک می‌بینیم. از طرفی بچه‌ها پیغام داده‌اند که دل‌شان برای من تنگ شده است! سعی می‌کنم همراه تیم ملی در جام جهانی باشم. علی کفاشیان هم به دلیل اینکه عضو ای اف سی است، از طریق فیفا در جام جهانی حضور خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که منصوریان چه بازیکنانی را برای پیوستن به استقلال مدنظر دارد، خاطرنشان کرد: کارهای حقوقی پادوانی در حال انجام شدن است و در حال مذاکره هستیم. دومین بازیکن مدنظر منصوریان از نفت است. بهتر است خود منصوریان نام بازیکن را اعلام کند. در خصوص پادوانی  باید بگویم که این بازیکن حکم آزاد بودنش را از طریق فیفا گرفته، اما برای مسائل مالی باید با سپاهانی‌ها توافق کند. ما این کار را به خود او محول کرده‌ایم که رضایتش را از سپاهان بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------