واکنش علی دایی به جذب بازیکن پرسپولیس/ تست بازیکن خارجی جدید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه به دنبال سه امتیاز دیدار با ماشین سازی است به احتمال جذب هافبک پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اگر نوراللهی بازیکن آزاد باشد او را می خواهیم.

به گزارش مهر، علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار روز چهارشنبه تیمش با ماشین سازی که بعدازظهر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزاری شد ضمن تبریک عید غدیر و تسلیت درگذشت کمک داور فوتبال ایران گفت: بازی حساسی با ماشین سازی پیش رو داریم. متاسفانه در دیدار با پیکان نتوانستیم به پیروزی برسیم و باید در این بازی سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: حریف روز چهارشنبه ما تیم خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم سود می برد. با این حال چاره ای جز این نداریم که باید سه امتیاز را بگیریم. ما برای سه امتیاز تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

دایی در مورد تعطیلات لیگ برتر به خاطر اردوهای تیم ملی گفت: کاری از دست ما ساخته نیست. هر چیزی که بگوییم، تاثیری در برنامه‌ریزی ندارد. فقط باید تحمل کنیم و برای موفقیت تیم ملی دعای خیر داشته باشیم تا موفق باشد و به هدفش برسد. تیم ملی بازی‌های مهمی دارد و همین دو بازی می‌تواند سرنوشت تیم ملی در راه جام‌جهانی را مشخص کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد مطرح شدن مذاکره این تیم با احمدنوراللهی هافبک میانی تیم پرسپولیس گفت: مذاکره ای در کار نبوده و ما صحبتی در این مورد با این بازیکن نداشته ایم. البته در برنامه ماست که برای تعطیلات بازیکن خارجی جدید را تست کنیم.

علی دایی ادامه داد:  شرایط ‌ما به گونه‌ای است که باید بازیکن جذب کنیم چون به زحمت قبل از هر بازی ۱۷، ۱۸ نفر می‌شویم. نیاز به بازیکن جدید داریم و اگر نوراللهی آزاد باشد، مطمئناً او را می‌خواهیم اما صحبتی در این مورد بین باشگاه‌ها نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت که تیمش با مشکلات مالی مواجه است با اشاره به این موضوع که در همه تیم هایی که بوده این مشکلات وجود داشته است گفت: شرایط فوتبال ایران همین است و فقط چند تیم هستند که مربیانشان با آرامش کار می کنند و سایر تیم ها مشکلات مالی دارند. شاید بتوانم بگویم که نیمی از تیم های لیگ برتری با این مشکل مواجه هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------