گل محمدی: مثل شربت برای استقلال پنالتی گرفتند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دلیل غیبت رجب زاده مشخص شد
گل محمدی: مثل شربت برای استقلال پنالتی گرفتند/مستحق باخت نبودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از نوع بازی بازیکنانم در هر دو نیمه راضی هستم.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: فوتبال خوبی را ارایه کردیم. از چهار پنج موقعیتی که استقلال روی دروازه ما حمله کرد دو تا گل شد. از نوع بازی بازیکنانم در هر دو نیمه راضی هستم.می توانستیم نیمه اول گل هم بزنیم.

وی افزود: برای استقلال خیلی راحت و مثل شربت پنالتی گرفته شد.این عجیب است هفته قبل هم مقابل تراکتورسازی علیه ما پنالتی گرفته شد.نمی دانم پنالتی استقلال درست بود یا نه.ولی این پنالتی کار ما را سخت کرد.

گل محمدی تصریح کرد: وقتی خیلی راحت علیه ما پنالتی اعلام می شود جمع کردن تیم سخت است. در شروع نیمه دوم گل خوردیم اما واکنش ما نسبت به این دو گل خورده خوب بود.حملات دامنه داری داشتیم. چند ضربه ایستگاهی خوب گرفتیم و در زدن ضربات ‌آخر بی دقت بودیم.یک امتیاز حداقل حق ما بود، مستحق باخت نبودیم و امیدواریم به دیدارهای آینده و ببینیم چه پیش می ‌آید.


وی در مورد اینکه ذوب آهن در نتیجه گیری مشکل دارد گفت: امسال سرعت بازی تیم ما و در ایجاد موقعیت بهتر از سال قبل و دو سال قبل است این مساله را با دلایل فنی می گویم.البته یک سری مشکلات در نقل و انتقالات داشتیم.به هر حال این مساله برای هر تیمی پیش می ‌آید. باید به جوانان اعتماد کنیم و صبوری کنیم و به ‌آینده امیدوار باشیم.
سرمربی ذوب  آهن در مورد بازی نکردن مهدی رجب زاده در بازی امروز گفت:او مصدوم بود مظاهری مصدوم بود، قاسم حدادی فر هم مهره ارزشمندی برای ما بود و نبودش به ما شوک وارد کرد. بد موقعی این بازیکن ارزشمند را از دست دادیم. باید به نبودش عادت کنیم و جای او هم پر کنیم هرچند خیلی سخت است.

وی در مورد ۱۵ دقیقه پایانی مسابقه و ارسال از جناحین گفت:بهترین راه رسیدن به گل ارسال از کناره ها ست. بهترین حالتی که در فوتبال می توان وقتی از حریف عقب هستی همین است.زیرا تیم حریف در این شرایط عمق را خوب می بندد و ارسال از جناحین واکنش خوبی بود.

گل محمدی در مورد اینکه برای بنگستون مشکلی پیش ‌آمد که تعویضش کردید گفت: او خسته شده بود و بازیکنی هم که جای او  آمد قدرت خوبی در سرزنی داشت.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------