کره‌جنوبی بازی باخته را از ازبکستان برد/ حریف سنتی چسبید به ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

کره‌جنوبی بازی باخته را از ازبکستان برد/ حریف سنتی چسبید به ایران

تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد تا در دیداری خانگی برابر ازبکستان به پیروزی برسد و به رده دوم جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی صعود کند.

به گزارش مهر، هفته پنجم مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا امروز در حالی پیگیری شد که در گروه A دو تیم کره جنوبی و ازبکستان که جدی ترین رقبای ایران  برای راهیابی به جام جهانی محسوب می‌شوند، از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه سئول به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر یک کره خاتمه یافت.

 

بیکماجف ابتدا در دقیقه ۲۵ برای ازبکستان گلزنی کرد و سپس نام تانه هی در دقیقه ۶۷ گل تساوی را وارد دروازه ازبکستان کرد. کو جاچئول نیز در دقیقه ۸۶ گل برتری کره‌ای ها را به ثمر رساند.

 

کره‌ای ها با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند و هم امتیاز با ایران در رده دوم جدول قرار گرفتند. ازبکستان ۹ امتیازی هم به رده سوم جدول سقوط کرد.

 در دیگر مسابقه این گروه، دیدار تیم‌های ملی فوتبال چین و قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

 

در یکی از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال چین در خانه خود به مصاف تیم قطر رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. این اولین بازی مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی با تیم ملی چین بود.

 

 ---------------------------

تایلند با متوقف کردن استرالیا اولین امتیاز را گرفت

تیم ملی فوتبال تایلند در پنجمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر استرالیا به اولین امتیازش دست پیدا کرد.

هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آسیا امروز با برگزاری ۶ مسابقه پیگیری شد که در یکی از دیدار های گروه  B تیم ملی فوتبال تایلند در بازی خانگی به مصاف تیم استرالیا رفت که این مسابقه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

 

دانگدا در دقایق ۲۰ و ۵۷ برای تیم میزبان گلزنی کرد و مایل یدیناک نیز هر دو گل استرالیا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

تایلند که در قعر جدول گروه  B قرار دارد، با این تساوی اولین امتیازش را در این بازی ها به دست آورد و استرالیا نیز با یک امتیاز این بازی با ۹ امتیاز پایین تر از تیم های عربستان و ژاپن در رده سوم جدول قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------