افتخاری: رحمتی گفت رضایت نامه‌ام را بدهید/ باید در رفتارش تجدید نظر کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرعامل باشگاه استقلال از مشخص شدن فهرست بازیکنان خروجی این تیم برای نیم فصل دوم لیگ شانزدهم خبر داد و گفت: رحمتی بعد از بازی با سپاهان زنگ زد و گفت رضایت نامه‌ام را بدهید.

به گزارش مهر، سیدرضا افتخاری با اشاره به برگزاری نشست عصر سه شنبه با کادر فنی و مسئولان باشگاه گفت: در این مورد بحث کردیم اما به جمع بندی درستی نرسیدیم. اصلا بحث خروج سیدمهدی رحمتی نبود. چون به جمع بندی نرسیدیم به سرمربی تیم گفتم که بنشینند با اعضای کادر فنی بررسی کنند و تا دوشنبه هفته آینده به ما اعلام کنند.

 

وی افزود: با این حال فهرست ورودیها مشخص شد و ما هم به باشگاه ها نامه زدیم که این بازیکنان را در اختیار استقلال قرار دهند. چون تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد از مدیران باشگاه ها خواستیم که این نفرات را به ما بدهند.

 

افتخاری در مورد لیست ورودیهای استقلال نیز گفت: رحیم زهیوی از استقلال خوزستان، ایمان مبعلی از نفت تهران و سجاد شهباززاده که در ترکیه است مذاکره کردیم اما هنوز به نتیجه مثبت نرسیده ایم. منتظر می مانیم که باشگاه ها تکلیف این بازیکنان را مشخص کنند و اگر پاسخ ندادند باید فکر تازه ای بکنیم. 

 

وی افزود: بعد از بازی با سپاهان رحمتی تلفنی با من تماس گرفت و گفت رضایت نامه من را بدهید. من هم گفتم عجله نکن و بیا باشگاه با هم صحبت کنیم. البته رحمتی باید در رفتارش تجدید نظر کند. وی باید بتواند اعتماد منصوریان را جلب کند. به هر حال اختلافاتی بین این دو وجود دارد. بنده از آقای منصوریان سوال کردم که آیا رحمتی در فهرست خروجی های شما هست گفت نه. با این حال تا دوشنبه بررسی می کنیم. 

 

افتخاری ادامه داد: در دو بازی گذشته اختلافاتی بین این دو بوجود آمده بود اما چون رسانه ای شد بزرگ نمایی هم شد. با این حال آقای منصوریان تشخیص دادند که در دیدار برابر سپاهان آقای رحمتی را نیمکت نشین کنند. اگر همه حمایت کنند قطعا در نیم فصل دوم تیم ما بهتر از نیم فصل اول خواهد بود.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد زمان برگزاری دیدار با پرسپولیس که روز 24 بهمن برگزار خواهد شد گفت: این زمان خوبی برای ما نیست و قطعا از سازمان لیگ خواهیم خواست تا این زمان را تغییر بدهد چرا که تیم ما باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. 

 

وی در ارزیابی اش از عملکرد استقلال در نیم فصل اول گفت: نباید این مسائل را گردن داور انداخت. نیم فصل اول حاشیه ها تیم ما را زمین زد. مسائلی که مطرح کردند در روحیه بازیکنان ما لطمه زد. با این حال از زمان که من آمدم فقط یک شکست برابر تراکتورسازی داشتیم. با این حال برابر سپاهان نمایش خوبی داشتیم. فکر می کنم که در نیم فصل دوم مشکلات نیم فصل اول را نخواهیم داشت. آقای منصوریان هم خودش به جمع بندی رسیده که باید یک جاهایی ورود کند و حواشی که برای تیمش بوجود می آید را جمع کند.

 

افتخاری در مورد قرارداد بازیکنان استقلال و ضعف هایی که در این تیم وجود دارد گفت: نمی خواهم بگویم چه کسی مقصر بوده  است اما بنده اعتقاد دارم که باید به گونه ای یارگیری می شد که ما در سه نقطه زمین ضعف نداشته باشیم. با این حال اگر از جوانان تیم ما بیشتر استفاده می شد شرایط بهتری داشتیم. 

 

وی در مورد اضافه شدن نفرات جدید به اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در صحبتی که با آقای سلطانی فر داشتیم قرار شد ایشان نفرات جدید را بزودی معرفی کنند. ما هم به ایشان نامه زدیم که زمان مجمع را مشخص کند.

 

افتخاری در واکنش به این پرسش که آیا بختیار رحمانی نیز در فهرست مازاد استقلال هست گفت: اجازه بدهید که من اسم کسی را نیاورم چرا که اگر قرار باشد به یک اسم اشاره کنم باید چند نفر دیگر را هم نام ببرم. برای همین اجازه بدهید کادر فنی بررسی هایش را انجام دهد و نظر نهایی اش را اعلام کند. 

 

وی در مورد حضور پژمان منتظری نیز گفت: دیروز که خسرو حیدری پیش من بود و دوست نزدیک پژمان است تلفنی به وی زنگ زد و پژمان گفت که این تیم قطری اجازه نمی دهد که من جدا شود به همین خاطر ما قید منتظری را زدیم. هدف ما این است که بتوانیم از جوانان استقلال در نیم فصل دوم استفاده کنیم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------