پس از اظهارات تند علیه تاج؛ فدراسیون فوتبال پاسخ دایی را داد/ واکنش وکیل علی دایی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پس از اظهارات تند علیه تاج؛

فدراسیون فوتبال پاسخ دایی را داد/ احتمال دعوت به کمیته انضباطی

فدراسیون فوتبال به اظهارات سرمربی تیم نفت تهران پاسخ داد و از احتمال دعوت مجدد وی به کمیته انضباطی خبر داد.

به گزارش مهر، به دنبال مصاحبه علی دایی سرمربی باشگاه نفت تهران، امیرحسین حسینی - رئیس روابط عمومی فدارسیون فوتبال گفت: نظارت بر بخشهای مختلف در برگزاری مسابقات تنها از طریق سازمان لیگ و ارکان قضایی و بر اساس ضوابط و مقررات و گزارش ارسالی از سوی ناظر مسابقات انجام می شود. 

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه علی دایی در بخشهایی از مصاحبه خود عنوان داشته که علی رغم پیگیری نتوانسته به مسئولان کمیته انضباطی دسترسی داشته باشد، احتمال دعوت مجدد وی برای رسیدگی کامل به موضوعات مطروحه وجود دارد.

 

حسینی در ادامه گفت: همانگونه که در آیین نامه رابطه لیگ و باشگاه ها تصریح شده، اعتراض باشگاه ها به تصمیم گیری های مختلف در سازمان لیگ و یا ارکان قضایی می بایست از طریق نامه و به صورت مکتوب ارسال شود و نه از طریق مصاحبه و یا از طریق رئیس فدراسیون چرا که کلیه ارکان فدراسیون مطابق ضوابط و آئین نامه های خود فعالیت می کنند. البته تاکنون هیچ اعتراض رسمی از سوی باشگاه نفت تهران و مدیرعامل آن انجام نشده است.

 

رئیس روابط عمومی فدراسیون در پایان گفت: در مصاحبه علی دایی مطالبی در خصوص کوتاهی برخی کمیته های فدراسیون عنوان شده که در صورت صحت آن، دستور لازم از سوی رئیس فدراسیون برای برخورد لازم با آن کمیته ها صادر شده است.

 -------------------------------

  

پاسخ وکیل دایی به فدراسیون فوتبال؛

خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید!

 

به گزارش سایت تیم فوتبال نفت تهران، عبدالصمد ابراهیمی ابراهیمی وکیل سرمربی نفت تهران با انتشار پیامی خطاب به حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره توضیحاتی را مطرح کرده که در ادامه می آید:

 

با سلام و احترام درخصوص موارد مطروحه در سایت فدراسیون فوتبال بابت تجدیدنظر خواهی آقای علی دایی اعلام می دارد:

 

١- پس از اعلام رای کمیته انضباطی در رسانه ها، آقای دایی از من خواست نسبت به رای اعتراض و دادخواست تجدیدنظرخواهی را تقدیم نماییم که به سبب عدم اطلاع از مستندات دادنامه و اینکه کمیته انضباطی به چه موادی استناد نموده، عملا اعتراض به آن ممکن نبود.

 

٢- در تاریخ نوزدهم دی ماه ،کارمند باشگاه نفت حضورا دادنامه را تحویل گرفته و روز بعد درخواست تجدیدنظر خواهی برخلاف اعلام شما، به صورت مکتوب تقدیم گردیده است.

 

٣- در حالی که در ماده ٤٣ آیین نامه انضباطی آمده است که ابلاغ رای از طریق سایت فدراسیون صرفا جنبه اطلاع رسانی داشته و فاقد اعتبار قانونی است این سئوال مطرح می شود که اگر کارمند باشگاه نفت برای دریافت دادنامه اقدام نمی کرد تکلیف اجرای رای ابلاغ نشده چه بود؟

 

٤- وفق ماده ٢ قانون اجرای احکام مدنی،اجرای هر رای مستلزم قطعیت و ابلاغ دادنامه است.

 

٥- صبح امروز از ساعت ٩ تا ١٣ اینجانب در کمیته انضباطی حضور داشتم که حضورم نتیجه ای در بر نداشت.هزینه دادرسی هم واریز گردیده که تصویر آن منضم است.

 

در چنین شرایطی بی انصافی است که تصور نمایید اعتراض موکل اینجانب صرفا از طریق رسانه ها و مصاحبه بوده و شکل قانونی نداشته یا اینکه با قاطعیت خبر از عدم وصول درخواست تجدیدنظرخواهی بدهید.

 

خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------