آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

عنايتى: ابطال مجوز ورود خودروی فوتبالیست‌ها تاثير منفى روى تيم ملى مى‌گذارد



 سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: با دعای خیر مردم و بدون امکانات کار تیم ملی سخت است.

به گزارش فارس، رضا عنایتی با وجود عزادار شدن در نشست خبری پیش از مسابقه با فولاد خوزستان اظهار داشت: باید به مشهد می‌رفتم اما بخاطر بازی ماندم چون حساسیت بازی را درک می‌کنیم. فولاد باشگاه خوبی است، اما با  هم امتیاز هستیم. مجبوریم بخاطر مصدومیت‌ها از بازیکن‌مان در پست غیرتخصصی استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: فولاد باشگاه خوبی است، اما ما هم تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. مهمترین مشکلات ما مصدومیت‌های برخی بازیکنان است که دستمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بسته. با این شرایط تا نیم فصل ادامه خواهیم داد و تلاش می‌کنیم مهره‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کنیم. امیدوارم فردا بازی جذابی شود، هر چند گلایه‌هایی هم دارم. اینکه ما جار و جنجال نمی‌کنیم و احترام گذاشته‌ایم به صحبت آقایان که گفته‌اند در مورد داوری صحبت نکنید، معنایش این نیست که ما بلد نیستیم که این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهیم. بلکه ما به داوران احترام گذاشته‌ایم، اما در دو بازی گذشته شرایط سختی از نظر داوری برای ما ایجاد شد. از مدیریت باشگاه خواسته‌ام که جدی‌تر این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند و دوستان هم در داوری دقت بیشتری داشته باشند.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: مورد دیگر برنامه‌ریزی سازمان لیگ است. نمی‌دانم چرا ما همیشه باید زودتر از تیم های دیگر در لیگ بازی کنیم. این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌فهمم. بازی ما ساعت 14 است و بقیه تیم‌ها ساعت 15 بازی دارند. من برای سید مهدی احترام زیادی قائل هستم اما بهتر است تیم‌های پایین جدول همزمان با هم بازی کنند چون این بازی فیر پلی و جوانمردانه نیست. شرایط بازی‌ها باید مساوی باشد. این گونه حق هیچ تیمی ضایع نخواهد شد.

 

وی در مورد بازیکنان پیکان گاهی خودخواهی می‌کنند و این گونه فرصت‌های گلزنی از دست می‌رود، گفت: من چنین چیزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حس نمی‌کنم. البته وقتی مربی جدید وارد تیم می‌شود به بازیکنان استرس وارد خواهد شد. چون آنها می‌خواهند خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ثابت کنند، اما به نظر من قرار نیست کسی انتخاب شود. بیشتر استرسی که بازیکنان ما دارند در دقایق پایانی مسابقه است. هرچه به آخر بازی نزدیک‌تر می‌شویم، استرس آنها زیادتر می‌شود، اما این استرس‌ها با یک برد حل خواهند شد.

 

عنایتی تأکید کرد: در سه بازی که من در پیکان بودم، 9 موقعیت بالای 80 درصد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست آورده‌ایم که بازیکنان به خاطر استرس آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داده‌اند، اما این بحثش غرور و خودخواهی نیست و باید این مسئله استرس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم درست کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه 22 روز تا جام ملت‌ها باقی مانده و آیا بهتر نیست حمایت بیشتری از تیم‌ ملی شود، گفت: سؤال خوبی پرسیدید، دعای خیر مردم و حمایت رسانه‌ها همیشه بوده و هست. این دوره هم هست اما شاید کمتر، اما باید از این موضوع عبور کنیم. باید به سمت امکانات مناسب پیش برویم. دعای خیر مردم درست است، اما باید امکانات هم باشد. نمی‌توان همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از تیم خواست بدون آنکه امکاناتی داده شود. در فوتبال قاره آسیا ما به سرعت رو به عقب حرکت می‌کنیم و پس‌رفت داریم. تنها چیزی که مهم است اینکه باید امکانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم برای تیم ملی بالا ببریم نه اینکه فقط انتظارات بیشتر شود. بدون آنکه امکانات بدهیم نمی‌شود همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از یک نفر خواست باید سخت‌افزار هم تهیه کنیم. بسیج ملی می‌خواهد، بله، مردم و رسانه‌ها و تلویزیون پای کار هستند، اما باید امکانات هم قابل قبول باشد. بدون این امکانات سال به سال وضعیت‌مان سخت‌تر خواهد شد، چه در فوتبال ملی و چه در باشگاهی. نباید فقط سطح توقعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا ببریم، بلکه باید امکانات هم خوب و مناسب باشد.

 

سرمربی اسبق تیم امید با اشاره به صحبت‌های برخی کارشناسان عنوان کرد: چند کارشناس هم داریم که حرف‌های قشنگ و عجیب و غریب می‌زنند چون دوست دارند دیده شوند. برنامه‌ها هم به آنها فضا می‌دهند چون می‌خواهند اخبار تولید کنند، اما امکانات باید برای فوتبالمان مناسب باشد تا موفق شویم. ازبکستان از رقباس سرسخت ماست و اکنون امکانات بسیار خوبی در فوتبال دارد. یک مقدار باید مطالبه‌گری از دولت و کسانی که می‌توانند کمک کنند داشته باشیم، ما فقط نیروی انسانی خوب داریم که آن هم رو به ضعف است. در شرایط فعلی باید امکانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهتر کنیم.

 

عنایتی در مورد ابطال مجوز واردات خودروی ملی‌پوشان گفت: نباید این اتفاق رخ می‌داد. فوتبال با ورزش‌های دیگر قابل مقایسه نیست. فوتبال یک بیزینس عجیب و غریب و اقتصاد وحشتناک دارد، بنابراین قول‌هایی که به بازیکنان دادند باید عملی شود، نه اینکه 5-4 نفر در مورد ابطال مجوزها صحبت کنند.

 

وی افزود: شاید مثلا بگویند خودروهای یکسان وارد شود، اما ابطال آن درست نیست. تیم ملی در شرایطی قرار داشت که حتی ممکن بود به جام جهانی صعود نکند و از گروهش بالا نیاید. بنابراین بازیکنان ایثار و ازخودگذشتگی کردند، پس قول‌هایی که داده شده باید هرچه زودتر عملی شود تا کدورتی بین بازیکنان تیم ملی ایجاد نشود.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اشتباهات داوری علیه پیکان گفت: چند  دقیقه قبل هم گفتم به خاطر قانونی که گذاشته‌اند، در مورد داوری حرف نمی‌زنم اما نباید اشتباهات علیه تیم ما هم تکراری باشد. بهتر است که شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک کنند. ما شرایط خوبی در جدول نداریم.

 

عنایتی در مورد اینکه بعد از باخت تراکتور گفته بود، پیراهن برخی از بازیکنان به تنشان گشاد است، اظهار داشت: آن زمان کمی عصبانی‌تر بودم و این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زدم. مطمئنا تیم پیکان تغییرات زیادی خواهد داشت و سعی می‌کنیم تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کنیم.

 

وی در مورد اینکه هفته پیش گفته بود با 10 نفره شدن تراکتور، شیرازه تیم پیکان بهم ریخت، گفت: فضای مجازی، فضای حقیقی نیست. اما واقعیت این است که پیکان هر بار که تیم حریفش 10 نفره شده یا باخته یا بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مساوی کرده، وقتی بازیکن تراکتور اخراج شد، فشار و استرسی به تیم ما وارد شد، اما زمانی که تراکتور 11 نفره بود، تمام فضاها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته بودیم که با اخراج بازیکن آنها شرایط تیم ما تغییر کرد. گفتم کاش تراکتور 10 نفره نمی‌شود. پیکان مقابل آلومینیوم هم وقتی حریف 10 نفره شد شرایطش تغییر کرد. در بازی با سپاهان هم این تیم یک بر صفر از حریف جلو بود که وقتی سپاهان 10 نفره شد، 3 گل خورد. به لحاظ فنی این مسئله 10 نفره شدن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم.

 

عنایتی در مورد اینکه به جوان‌ترها میدان خواهید داد، گفت: اکثر بازیکنان تیم ما 23 تا 25 سال هستند. فقط سامانه و یکی دو بازی دیگرمان باتجربه هستند، اما شرایط ما به‌گونه‌ای نیست که بخواهیم ریسک کنیم. باشگاه پیکان همچنان جوانگرایی و بازیکن‌سازی خواهد کرد، اما اگر بازیکن جوان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همین گونه بازی بدهیم بدون آنکه نتیجه بگیرد، هم او می‌سوزد و هم شرایط تیم بهم می‌ریزد.


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------