فنونی‌زاده: تیم ملی پیشکسوتان را به قطر برده‌ایم



تیم ملی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت فوتبال به میانگین سنی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انتقاد دارد.
 مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با  ایلنا در خصوص فهرست اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی برای حضور در جام‌ ملت‌های آسیا اظهار داشت: اکثریت این لیست نفراتی بودند که از قبل مشخص بود دعوت می‌شوند و به نوعی سورپرایز خاصی در این فهرست دیده نشد. چند بازیکن بابت حضورشان در این فهرست جای انتقاد و حرف و حدیث وجود دارد و چند نفر هم بودند که به عقیده خیلی‌ها شایسته حضور بودند و دعوت نشدند ولی کلیت اسامی نفراتی بودند که در اردوهای قبلی هم حضور ثابت داشتند.

 

وی افزود: انتخاب فهرست تیم ملی با نظر کادرفنی است و سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی نتایج باشد و برای همین خیلی دخالت در این مورد را نمی‌پسندم ولی انتقاد کلی من به میانگین سنی بالای تیم ملی است و تعداد زیادی از این نفرات بالای 30 سال دارند و این در سطح جهان یک فرمول دارد که باید رعایت شود و تیم‌های ملی آن را رعایت می‌کنند. جام ملت‌ها یک پیش درآمد بر جام جهانی است و باید بازیکنانی را میدان دهید و آماده کنید که در آن مسابقات بتوانید از آنها بهره برداری کنید. 5-6 بازیکن این فهرست دیگر در جام جهانی به سنی می‌رسند که کارایی ندارند. به نوعی می‌شود گفت ما تیم پیشکسوتان را به مسابقات بردیم.

 

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه سردار آزمون به خاطر قراردادش با رم نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند هم گفت: من هم شنیده‌ام و نمی‌دانم این چقدر صحت دارد و باورم نمی‌شود یک بازیکن تیم ملی خودش را به تیم باشگاهی بفروشد. اگر واقعاً آزمون این کار را کرده باشد برایش متاسفم ولی امیدوارم این مسائل شایعه باشد و این موضوع حل شود. واقعاً اگر یک بازیکن به پیراهن تیم ملی عرق ندارد نباید دنبالش برویم و بخواهیم به هر زوری اجازه‌اش را از باشگاهش بگیریم. 


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------