برانکو: هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشتم



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با ایرنا اعلام کرد که آماده مذاکره با هر تیمی است. 

 

به گزارش ورزش سه ، برانکو که هم‌اکنون هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد و خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان کمی تا شروع جام ملت‌ها داریم و به شدت سر من شلوغ است. هم‌اکنون به همراه تیم ملی عمان در ابوظبی و در کشور امارات حضور دارم.

 

وی تاکید کرد: ما خود را برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر آماده می‌کنیم. ‌در گروه سختی قرار داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها بگیریم.

 

وی در مورد استعفا گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس، گفت: چند روزی تا شروع جام ملت‌ها باقی نمانده است و تمرکز من فقط و فقط روی تیم ملی عمان و این رقابت‌هاست از همین رو هیچ موضوعی از جمله اخبار پرسپولیس را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. موضوع حائز اهمیت اکنون برای من تیم ملی عمان است.

 

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با وی مذاکراتی برای هدایت این تیم داشته است، بیان کرد: نه هیچ صحبت و مذاکره‌ای انجام نشده است. با توجه به حضور من در عمان و نزدیکی جام ملت‌ها من به قرارداد خود پایبند هستم و بعد از اتمام این رقابت‌ها و پایان قرارداد خود در مورد آینده خود تصمیم‌گیری می‌کنم.

 

برانکو در واکنش به اینکه دوست دارد به پرسپولیس بار دیگر بازگردد، گفت: من هیچ مشکلی ندارم و به عنوان یک مربی حرفه‌ای همیشه آماده مذاکره با هر باشگاهی هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------